Max Biaggi stihl za víkend na francouzském letišti získat celkem 11 rekordů z původně zamýšlených 12. Pouze v jednom případě mu to tedy nevyšlo. Na druhou stranu, v celkem 7 případech soupeřil jen sám se sebou, protože šlo o získání rekordu v něčem, o co se nikdo před ním ještě nepokoušel.
Biaggi se spojil se značkou Voxan, která spadá pod automobilku Venturi. A rekordy zajel s elektromotorkou Voxan Wattman, u které například využil elektromotor z Formule E (s výkonem 367 koní, získal jej od Mercedesu, který v elektrické formuli dodává své motory právě stáji Venturi).
Asi nejzajímavější byl rekord, kdy při letmém startu dosáhl maximální rychlosti 408 km/h. Ostatní rekordy jsou víceméně o průměrných rychlostech na zvolené vzdálenosti, kdy navíc využíval dvě různá provedení motorky, aby se zapsal do knihy rekordů rovnou vícekrát.
Max Biaggi stihl za víkend na francouzském letišti získat celkem 11 rekordů z původně zamýšlených 12. Pouze v jednom případě mu to tedy nevyšlo. Na druhou stranu, v celkem 7 případech soupeřil jen sám se sebou, protože šlo o získání rekordu v něčem, o co se nikdo před ním ještě nepokoušel.
Biaggi se spojil se značkou Voxan, která spadá pod automobilku Venturi. A rekordy zajel s elektromotorkou Voxan Wattman, u které například využil elektromotor z Formule E (s výkonem 367 koní, získal jej od Mercedesu, který v elektrické formuli dodává své motory právě stáji Venturi).
Asi nejzajímavější byl rekord, kdy při letmém startu dosáhl maximální rychlosti 408 km/h. Ostatní rekordy jsou víceméně o průměrných rychlostech na zvolené vzdálenosti, kdy navíc využíval dvě různá provedení motorky, aby se zapsal do knihy rekordů rovnou vícekrát.