Skvělý výsledek pro Muska aspol. Kdo si jednou pořídí Teslu, už nechce nic jiného

  • Tesla v první polovině roku 2024 vede v loajalitě značky
  • Automobilka si udržela dva ze tří stávajících zákazníků
  • Elon Musk se střetává s mainstreamovými médii
Elon Musk, vizionář a podnikatel

Elon Musk, vizionář a podnikatel

Loajalita zákazníků je v automobilovém průmyslu klíčovým ukazatelem. Značky, které si své zákazníky udrží, těží z opakovaných nákupů, což jim pomáhá lépe odolávat tržním výkyvům a upevňovat si svou pozici na trhu. Například Tesla si v USA v první polovině roku 2024 udržela dva ze tří stávajících zákazníků.

Míra loajality majitelů Tesel

Podle nové studie od S&P Global Mobility dosáhla loajalita zákazníků k Tesle za první polovinu roku 2024 míry 67,8 %, což byla nejlepší hodnota mezi značkami na tamním trhu. Majitelé Modelu 3 pak mají nejvyšší loajalitu s mírou 72,1 %, což je pravděpodobně důsledkem nedávného vylepšení tohoto modelu v rámci projektu Highland.

Srovnání s průměrem

Průměrná míra loajality v automobilovém odvětví činí 52,5 %. S&P uvádí, že tato míra meziročně vzrostla o 1,9 %, což je první nárůst od roku 2020, kdy svět zasáhla pandemie COVID-19. Loajalita zákazníků k Tesle tak výrazně převyšuje průměr v celém odvětví.

Nová Tesla Model 3 Performance (2024)

Nová Tesla Model 3 Performance (2024) je oficiálně představena!


Čtěte také: Tesla si vyhlédla místo, kde odhalí robotaxi. Tady se má psát historie


Kritika vůči Muskovi

Situaci Tesly komplikuje kritika od médií jako Wall Street Journal a New York Times, která tvrdí, že generální ředitel Elon Musk poškozuje image značky a že jeho geopolitické názory mohou některé lidi od koupě vozu odradit.

Odolnost značky a její výzvy

Loajalita ke značce Tesla meziročně mírně klesla, což lze přičíst rostoucí konkurenci na trhu elektromobilů. Tesla je také kritizována za absenci nových, cenově dostupnějších modelů a nemalé ztrátě hodnoty vozů ojetých. Na straně druhé majitelé Tesel oceňují nízké provozní náklady a pravidelné softwarové aktualizace, které jejich vozy neustále vylepšují. Možná také proto se k Tesle pro nové elektromobily neustále vracejí.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Skvělý výsledek pro Muska aspol. Kdo si jednou pořídí Teslu, už nechce nic jiného

  • Tesla v první polovině roku 2024 vede v loajalitě značky
  • Automobilka si udržela dva ze tří stávajících zákazníků
  • Elon Musk se střetává s mainstreamovými médii
Elon Musk, vizionář a podnikatel

Elon Musk, vizionář a podnikatel

Loajalita zákazníků je v automobilovém průmyslu klíčovým ukazatelem. Značky, které si své zákazníky udrží, těží z opakovaných nákupů, což jim pomáhá lépe odolávat tržním výkyvům a upevňovat si svou pozici na trhu. Například Tesla si v USA v první polovině roku 2024 udržela dva ze tří stávajících zákazníků.

Míra loajality majitelů Tesel

Podle nové studie od S&P Global Mobility dosáhla loajalita zákazníků k Tesle za první polovinu roku 2024 míry 67,8 %, což byla nejlepší hodnota mezi značkami na tamním trhu. Majitelé Modelu 3 pak mají nejvyšší loajalitu s mírou 72,1 %, což je pravděpodobně důsledkem nedávného vylepšení tohoto modelu v rámci projektu Highland.

Srovnání s průměrem

Průměrná míra loajality v automobilovém odvětví činí 52,5 %. S&P uvádí, že tato míra meziročně vzrostla o 1,9 %, což je první nárůst od roku 2020, kdy svět zasáhla pandemie COVID-19. Loajalita zákazníků k Tesle tak výrazně převyšuje průměr v celém odvětví.

Nová Tesla Model 3 Performance (2024)

Nová Tesla Model 3 Performance (2024) je oficiálně představena!


Čtěte také: Tesla si vyhlédla místo, kde odhalí robotaxi. Tady se má psát historie


Kritika vůči Muskovi

Situaci Tesly komplikuje kritika od médií jako Wall Street Journal a New York Times, která tvrdí, že generální ředitel Elon Musk poškozuje image značky a že jeho geopolitické názory mohou některé lidi od koupě vozu odradit.

Odolnost značky a její výzvy

Loajalita ke značce Tesla meziročně mírně klesla, což lze přičíst rostoucí konkurenci na trhu elektromobilů. Tesla je také kritizována za absenci nových, cenově dostupnějších modelů a nemalé ztrátě hodnoty vozů ojetých. Na straně druhé majitelé Tesel oceňují nízké provozní náklady a pravidelné softwarové aktualizace, které jejich vozy neustále vylepšují. Možná také proto se k Tesle pro nové elektromobily neustále vracejí.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."