Automobilka Škoda odhaluje první náčrtky nového konceptu s názvem Škoda Enyaq RS Race, který spojuje prvky motoristického sportu s udržitelnými technologiemi. Jak by se vám takový vůz líbil? Možná si s ním zařídíte, protože mladoboleslavská stáj nedávno pronikla i do světa her se svým konceptem Škoda Vision Gran Turismo, který už si může ve virtuálním světě vyzkoušet a obdivovat každý.
Nová koncepce přináší spojení mezi vášní pro závodění a snahou o udržitelnost v automobilovém průmyslu. Enyaq RS Race nejenže zvyšuje emocionální přitažlivost značky, ale také nabízí pohled na budoucnost závodů s ohledem na udržitelnost. Agresivní design s výrazným zadním křídlem nejen upoutává pozornost, ale také naznačuje směr, kterým se může ubírat technologický vývoj v oblasti elektromobilů.
Nový vůz vychází ze základů modelu Škoda Enyaq Coupé RS a je vybaven pohonem všech kol, což umožňuje širokou škálu možností pro vylepšení jízdních vlastností a výkonu. Cílem této studie je získání praktických znalostí prostřednictvím konkrétních technických úprav, které by mohly být následně implementovány do budoucích sériových vozidel.
Čtěte také: Škoda Octavia přináší nový prvek, který si všichni zamilují. O co jde?
Enyaq RS Race představuje další inovativní studii společnosti Škoda Motorsport, která následuje po nedávno představené Škodě Vision GT. Škoda Fabia RE-X1 představená v roce 2021 byla postavena na podvozku Škody Fabia Rally 2 Evo a vybavená 860voltovym elektromotorem se špičkovým výkonem 260 kW. Homologace rakouského svazu motoristického sportu AMF umožnila týmu Baumschlager Rallye&Racing soutěžit v rakouském šampionátu v rally. S modelem Vision GT, zvolila Škoda odlišný přístup: plně elektrický jednomístný vůz byl navržen výhradně pro hru Gran Turismo 7 PlayStation. Koncepční studie, inspirovaná vozem 1100 OHC Spider z roku 1957, tak rozšiřuje přítomnost Škody v digitálním závodním světě.
Uvedené koncepční vozy nejsou pouhou demonstrací technologického pokroku, ale také důkazem toho, že automobilka Škoda aktivně pracuje na vytváření udržitelnější budoucnosti motoristického sportu. Od účasti vozů Škoda ve WRC2 na 100% udržitelných palivech až po inovativní elektrické koncepty, představuje Škoda svůj závazek k udržitelnému závodění a technologickému pokroku.
Automobilka Škoda odhaluje první náčrtky nového konceptu s názvem Škoda Enyaq RS Race, který spojuje prvky motoristického sportu s udržitelnými technologiemi. Jak by se vám takový vůz líbil? Možná si s ním zařídíte, protože mladoboleslavská stáj nedávno pronikla i do světa her se svým konceptem Škoda Vision Gran Turismo, který už si může ve virtuálním světě vyzkoušet a obdivovat každý.
Nová koncepce přináší spojení mezi vášní pro závodění a snahou o udržitelnost v automobilovém průmyslu. Enyaq RS Race nejenže zvyšuje emocionální přitažlivost značky, ale také nabízí pohled na budoucnost závodů s ohledem na udržitelnost. Agresivní design s výrazným zadním křídlem nejen upoutává pozornost, ale také naznačuje směr, kterým se může ubírat technologický vývoj v oblasti elektromobilů.
Nový vůz vychází ze základů modelu Škoda Enyaq Coupé RS a je vybaven pohonem všech kol, což umožňuje širokou škálu možností pro vylepšení jízdních vlastností a výkonu. Cílem této studie je získání praktických znalostí prostřednictvím konkrétních technických úprav, které by mohly být následně implementovány do budoucích sériových vozidel.
Čtěte také: Škoda Octavia přináší nový prvek, který si všichni zamilují. O co jde?
Enyaq RS Race představuje další inovativní studii společnosti Škoda Motorsport, která následuje po nedávno představené Škodě Vision GT. Škoda Fabia RE-X1 představená v roce 2021 byla postavena na podvozku Škody Fabia Rally 2 Evo a vybavená 860voltovym elektromotorem se špičkovým výkonem 260 kW. Homologace rakouského svazu motoristického sportu AMF umožnila týmu Baumschlager Rallye&Racing soutěžit v rakouském šampionátu v rally. S modelem Vision GT, zvolila Škoda odlišný přístup: plně elektrický jednomístný vůz byl navržen výhradně pro hru Gran Turismo 7 PlayStation. Koncepční studie, inspirovaná vozem 1100 OHC Spider z roku 1957, tak rozšiřuje přítomnost Škody v digitálním závodním světě.
Uvedené koncepční vozy nejsou pouhou demonstrací technologického pokroku, ale také důkazem toho, že automobilka Škoda aktivně pracuje na vytváření udržitelnější budoucnosti motoristického sportu. Od účasti vozů Škoda ve WRC2 na 100% udržitelných palivech až po inovativní elektrické koncepty, představuje Škoda svůj závazek k udržitelnému závodění a technologickému pokroku.