Jsou dva týdny po představení nové Škody Enyaq Coupé iV a v hlavním výrobním závodě Škoda Auto v Mladé Boleslavi se již zahajuje jeho sériová výroba. Jedná se tedy o dosažení dalšího milníku v cestě za dodržením strategie Next level – Škoda Strategy 2030, denně by mělo být vyprodukováno více než 120 kusů tohoto elegantního kupé.
Produkce nejdražší Škodovky v historii značky započala dnešním dnem, tedy 14. února 2022, na svátek sv. Valentýna. Vedle původní karosářské verze se tak nově bude vyrábět i kupé, na stejné výrobní lince se bude montovat více než 120 kusů denně.
„V minulém roce jsme vyrobili už 50 tisíc vozů Škoda Enyaq iV. Teď produkci ještě navýšíme o nový model Škoda Enyaq Coupé iV. Blahopřeji všem zaměstnancům ke zdařilé přípravné fázi. To, že se teď i verze kupé našeho úspěšného elektrického SUV bude vyrábět v samém srdci naší značky, v Mladé Boleslavi, je skvělé vyznamenání pro celý náš tým,” komentoval člen představenstva Škoda Auto, Michael Oeljeklaus.
Nepřehlédněte: Škoda Auto chce rapidně tlačit elektromobily, vyrobí až 500 Enyaqů denně
Obě verze Enyaqu stojí na stejné platformě, což výrazně přispěje efektivitě práce, přes to jsou však v mnohém odlišné. Coupé je na první pohled sportovněji laděné, ale přes to nezapomíná na hlavní přednosti jeho předchůdce, a tak můžeme počítat s velkorysým prostorem v čele se zavazadlovým prostorem o objemu 570 litrů.
Zlepšila se také aerodynamika, hodnota součinitele odporu vzduchu cx činí 0,234, což je číslo, které bylo ještě před pár lety jako z říše snů. Také to přispívá dojezdu až 545 kilometrů podle metodiky WLTP.
Vše tak jde podle plánu strategie Next level – Škoda Strategy 2030, která počítá s uvedením minimálně dalších tří plně elektrických modelů a podílem 50 až 70 % v prodejích plně elektrických modelů do roku 2030. Tímto způsobem chce automobilka oproti roku 2020 dosáhnout více než 50% poklesu flotilových emisí.
Jsou dva týdny po představení nové Škody Enyaq Coupé iV a v hlavním výrobním závodě Škoda Auto v Mladé Boleslavi se již zahajuje jeho sériová výroba. Jedná se tedy o dosažení dalšího milníku v cestě za dodržením strategie Next level – Škoda Strategy 2030, denně by mělo být vyprodukováno více než 120 kusů tohoto elegantního kupé.
Produkce nejdražší Škodovky v historii značky započala dnešním dnem, tedy 14. února 2022, na svátek sv. Valentýna. Vedle původní karosářské verze se tak nově bude vyrábět i kupé, na stejné výrobní lince se bude montovat více než 120 kusů denně.
„V minulém roce jsme vyrobili už 50 tisíc vozů Škoda Enyaq iV. Teď produkci ještě navýšíme o nový model Škoda Enyaq Coupé iV. Blahopřeji všem zaměstnancům ke zdařilé přípravné fázi. To, že se teď i verze kupé našeho úspěšného elektrického SUV bude vyrábět v samém srdci naší značky, v Mladé Boleslavi, je skvělé vyznamenání pro celý náš tým,” komentoval člen představenstva Škoda Auto, Michael Oeljeklaus.
Nepřehlédněte: Škoda Auto chce rapidně tlačit elektromobily, vyrobí až 500 Enyaqů denně
Obě verze Enyaqu stojí na stejné platformě, což výrazně přispěje efektivitě práce, přes to jsou však v mnohém odlišné. Coupé je na první pohled sportovněji laděné, ale přes to nezapomíná na hlavní přednosti jeho předchůdce, a tak můžeme počítat s velkorysým prostorem v čele se zavazadlovým prostorem o objemu 570 litrů.
Zlepšila se také aerodynamika, hodnota součinitele odporu vzduchu cx činí 0,234, což je číslo, které bylo ještě před pár lety jako z říše snů. Také to přispívá dojezdu až 545 kilometrů podle metodiky WLTP.
Vše tak jde podle plánu strategie Next level – Škoda Strategy 2030, která počítá s uvedením minimálně dalších tří plně elektrických modelů a podílem 50 až 70 % v prodejích plně elektrických modelů do roku 2030. Tímto způsobem chce automobilka oproti roku 2020 dosáhnout více než 50% poklesu flotilových emisí.