Škoda Enyaq Coupé iV jde do výroby, továrna v Mladé Boleslavi se roztáčí na maximum

  • Dva týdny od představení jde nový Enyaq Coupé iV do výroby v Mladé Boleslavi
  • Rychlost produkce by měla dosáhnout více než 120 kusů za den
  • Škoda se tak drží své strategie pro následující roky, která počítá s masivní elektrifikací
Nový elektromobil Škoda Enyaq Coupé iV

Nový elektromobil Škoda Enyaq Coupé iV

Jsou dva týdny po představení nové Škody Enyaq Coupé iV a v hlavním výrobním závodě Škoda Auto v Mladé Boleslavi se již zahajuje jeho sériová výroba. Jedná se tedy o dosažení dalšího milníku v cestě za dodržením strategie Next level – Škoda Strategy 2030, denně by mělo být vyprodukováno více než 120 kusů tohoto elegantního kupé.

Z výrobních linek sjel první Enyaq Coupé iV

Produkce nejdražší Škodovky v historii značky započala dnešním dnem, tedy 14. února 2022, na svátek sv. Valentýna. Vedle původní karosářské verze se tak nově bude vyrábět i kupé, na stejné výrobní lince se bude montovat více než 120 kusů denně.

„V minulém roce jsme vyrobili už 50 tisíc vozů Škoda Enyaq iV. Teď produkci ještě navýšíme o nový model Škoda Enyaq Coupé iV. Blahopřeji všem zaměstnancům ke zdařilé přípravné fázi. To, že se teď i verze kupé našeho úspěšného elektrického SUV bude vyrábět v samém srdci naší značky, v Mladé Boleslavi, je skvělé vyznamenání pro celý náš tým,” komentoval člen představenstva Škoda Auto, Michael Oeljeklaus.

Výroba kupé verze Enyaqu započala

Výroba kupé verze Enyaqu započala | foto: Škoda Auto


Nepřehlédněte: Škoda Auto chce rapidně tlačit elektromobily, vyrobí až 500 Enyaqů denně


Škoda se drží své strategie elektrifikace

Obě verze Enyaqu stojí na stejné platformě, což výrazně přispěje efektivitě práce, přes to jsou však v mnohém odlišné. Coupé je na první pohled sportovněji laděné, ale přes to nezapomíná na hlavní přednosti jeho předchůdce, a tak můžeme počítat s velkorysým prostorem v čele se zavazadlovým prostorem o objemu 570 litrů.

Zlepšila se také aerodynamika, hodnota součinitele odporu vzduchu cx činí 0,234, což je číslo, které bylo ještě před pár lety jako z říše snů. Také to přispívá dojezdu až 545 kilometrů podle metodiky WLTP.

Vše tak jde podle plánu strategie Next level – Škoda Strategy 2030, která počítá s uvedením minimálně dalších tří plně elektrických modelů a podílem 50 až 70 % v prodejích plně elektrických modelů do roku 2030. Tímto způsobem chce automobilka oproti roku 2020 dosáhnout více než 50% poklesu flotilových emisí.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Škoda Enyaq Coupé iV jde do výroby, továrna v Mladé Boleslavi se roztáčí na maximum

  • Dva týdny od představení jde nový Enyaq Coupé iV do výroby v Mladé Boleslavi
  • Rychlost produkce by měla dosáhnout více než 120 kusů za den
  • Škoda se tak drží své strategie pro následující roky, která počítá s masivní elektrifikací
Nový elektromobil Škoda Enyaq Coupé iV

Nový elektromobil Škoda Enyaq Coupé iV

Jsou dva týdny po představení nové Škody Enyaq Coupé iV a v hlavním výrobním závodě Škoda Auto v Mladé Boleslavi se již zahajuje jeho sériová výroba. Jedná se tedy o dosažení dalšího milníku v cestě za dodržením strategie Next level – Škoda Strategy 2030, denně by mělo být vyprodukováno více než 120 kusů tohoto elegantního kupé.

Z výrobních linek sjel první Enyaq Coupé iV

Produkce nejdražší Škodovky v historii značky započala dnešním dnem, tedy 14. února 2022, na svátek sv. Valentýna. Vedle původní karosářské verze se tak nově bude vyrábět i kupé, na stejné výrobní lince se bude montovat více než 120 kusů denně.

„V minulém roce jsme vyrobili už 50 tisíc vozů Škoda Enyaq iV. Teď produkci ještě navýšíme o nový model Škoda Enyaq Coupé iV. Blahopřeji všem zaměstnancům ke zdařilé přípravné fázi. To, že se teď i verze kupé našeho úspěšného elektrického SUV bude vyrábět v samém srdci naší značky, v Mladé Boleslavi, je skvělé vyznamenání pro celý náš tým,” komentoval člen představenstva Škoda Auto, Michael Oeljeklaus.

Výroba kupé verze Enyaqu započala

Výroba kupé verze Enyaqu započala | foto: Škoda Auto


Nepřehlédněte: Škoda Auto chce rapidně tlačit elektromobily, vyrobí až 500 Enyaqů denně


Škoda se drží své strategie elektrifikace

Obě verze Enyaqu stojí na stejné platformě, což výrazně přispěje efektivitě práce, přes to jsou však v mnohém odlišné. Coupé je na první pohled sportovněji laděné, ale přes to nezapomíná na hlavní přednosti jeho předchůdce, a tak můžeme počítat s velkorysým prostorem v čele se zavazadlovým prostorem o objemu 570 litrů.

Zlepšila se také aerodynamika, hodnota součinitele odporu vzduchu cx činí 0,234, což je číslo, které bylo ještě před pár lety jako z říše snů. Také to přispívá dojezdu až 545 kilometrů podle metodiky WLTP.

Vše tak jde podle plánu strategie Next level – Škoda Strategy 2030, která počítá s uvedením minimálně dalších tří plně elektrických modelů a podílem 50 až 70 % v prodejích plně elektrických modelů do roku 2030. Tímto způsobem chce automobilka oproti roku 2020 dosáhnout více než 50% poklesu flotilových emisí.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."