Škoda Auto boří mýty o elektromobilitě pomocí vtipné kampaně. Vyšel druhý díl

Článek byl naposledy aktualizován 7. března.

  • Nový seriál od škodovky pomáhá bořit zažité fámy o elektromobilitě
  • Aleš Zbořil v hlavní roli rozdává úkoly, které pomohou v osvětě
  • Na paškál si bere dojezd elektromobilů, nedostatek nabíjecích stanic, a další
Aleš Zbořil - Aleš boří mýty spolu se Škoda Auto

Aleš Zbořil – Aleš boří mýty spolu se Škoda Auto

Aktualizováno 7. března v 11:30 – Právě vyšel nový, druhý díl seriálu „Aleš boří mýty“. Můžete se na něj podívat na následujícím videu. Tentokrát Aleš Zbořil řeší otázku nedostatku nabíjecích stanic, a to opět poměrně vtipným způsobem.


Původní článek z 23. února

Škoda Auto si dala jedno velké předsevzetí. Jednoduše vás naučí, abyste měli rádi elektromobily. Pokud se jim věnujete sami delší dobu, umíte si fakta a mýty rozdělit vcelku jednoduše. Pro ty, kterým je ale život s elektrickým vozem stále ještě neznámý, se ovšem bude líbit nová série videí, která provádí osvětu v oboru.

Další elektromobilová osvěta

Škodovka svůj nový video seriál nazvala „Aleš boří mýty“. A kdo jiný by se měl ujmout takové práce, než muž, kterému taková práce připadá rovnou ve jméně. Aleše Zbořila si bude velké množství cílové skupiny pamatovat z vědomostního soutěžního pořadu České televize, a sice AZ-kvíz. V nové roli drsňáka vám ale dokáže, že to s elektromobily lze myslet naprosto vážně.

Na základě vybraných komentářů ze sociálních sítí se svým týmem názorně ukáže, zda jde o mýtus či fakt. V první epizodě si posvítil na poznámku o krátkém dojezdu elektromobilů. Tazatel se doslova zeptal: „Jak jde o dojezd, slibujete hory doly. Akorát, že s elektroautem nikam nedojedete!“ Proto vyslal Aleš svojí kolegyni Táňu, aby tento mýtus o krátkém dojezdu vyvrátila.

Škoda Enyaq Coupé RS iV | foto: vlastní


Čtěte také: Škoda Auto omezuje výrobu aut. Zase nejsou čipy, zaměstnanci zůstanou doma


Pro běžné výletní trasy je mýtus bez potíží zbořen

Aleš jí tak naplánoval trasu z Prahy přes horu Říp s cílovou stanicí v Josefově dole. Vůz byl připraven s plnou baterií a indikovaným dojezdem 478 kilometrů. Při mezizastávce pod Řípem klesl dojezd na 433 kilometrů při 88 % kapacity baterie. Po dojezdu do cíle měla Škoda Enyaq Coupé iV na tachometru ujetých 193 kilometrů a spotřeboval během cesty 48 % baterie.

Pokud bychom do rovnice vzali pouze matematiku bez rekuperace, jízdních stylů řidiče, případně ekologické jízdy, měl by Enyaq v testovacích podmínkách ujet alespoň dalších 190 kilometrů. V součtu by se jednalo o 380 km, což je zhruba 88 kilometrů méně, než vůz ukazoval s plnou baterií. Dá se tedy zhodnotit, že vůz trasu jel skutečně v zimních podmínkách.

Co bude na řadě příště?

Aleš Zbořil se tak úspěšně popral s první výzvou a vyvrátil, že by elektromobily a především Škoda Enyaq iV měla velmi omezený dojezd. Na jaké další mýty a fámy se dostane příště, si zatím musíme počkat. Tak jako minulé marketingové kampaně českého výrobce aut je i tato pojatá vtipně a i když není cílená na všechny fanoušky automobilů, i ostřílení řidiči se u nich jistě pobaví a možná, že případně i trochu dovzdělají.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Škoda Auto boří mýty o elektromobilitě pomocí vtipné kampaně. Vyšel druhý díl

Článek byl naposledy aktualizován 7. března.

  • Nový seriál od škodovky pomáhá bořit zažité fámy o elektromobilitě
  • Aleš Zbořil v hlavní roli rozdává úkoly, které pomohou v osvětě
  • Na paškál si bere dojezd elektromobilů, nedostatek nabíjecích stanic, a další
Aleš Zbořil - Aleš boří mýty spolu se Škoda Auto

Aleš Zbořil – Aleš boří mýty spolu se Škoda Auto

Aktualizováno 7. března v 11:30 – Právě vyšel nový, druhý díl seriálu „Aleš boří mýty“. Můžete se na něj podívat na následujícím videu. Tentokrát Aleš Zbořil řeší otázku nedostatku nabíjecích stanic, a to opět poměrně vtipným způsobem.


Původní článek z 23. února

Škoda Auto si dala jedno velké předsevzetí. Jednoduše vás naučí, abyste měli rádi elektromobily. Pokud se jim věnujete sami delší dobu, umíte si fakta a mýty rozdělit vcelku jednoduše. Pro ty, kterým je ale život s elektrickým vozem stále ještě neznámý, se ovšem bude líbit nová série videí, která provádí osvětu v oboru.

Další elektromobilová osvěta

Škodovka svůj nový video seriál nazvala „Aleš boří mýty“. A kdo jiný by se měl ujmout takové práce, než muž, kterému taková práce připadá rovnou ve jméně. Aleše Zbořila si bude velké množství cílové skupiny pamatovat z vědomostního soutěžního pořadu České televize, a sice AZ-kvíz. V nové roli drsňáka vám ale dokáže, že to s elektromobily lze myslet naprosto vážně.

Na základě vybraných komentářů ze sociálních sítí se svým týmem názorně ukáže, zda jde o mýtus či fakt. V první epizodě si posvítil na poznámku o krátkém dojezdu elektromobilů. Tazatel se doslova zeptal: „Jak jde o dojezd, slibujete hory doly. Akorát, že s elektroautem nikam nedojedete!“ Proto vyslal Aleš svojí kolegyni Táňu, aby tento mýtus o krátkém dojezdu vyvrátila.

Škoda Enyaq Coupé RS iV | foto: vlastní


Čtěte také: Škoda Auto omezuje výrobu aut. Zase nejsou čipy, zaměstnanci zůstanou doma


Pro běžné výletní trasy je mýtus bez potíží zbořen

Aleš jí tak naplánoval trasu z Prahy přes horu Říp s cílovou stanicí v Josefově dole. Vůz byl připraven s plnou baterií a indikovaným dojezdem 478 kilometrů. Při mezizastávce pod Řípem klesl dojezd na 433 kilometrů při 88 % kapacity baterie. Po dojezdu do cíle měla Škoda Enyaq Coupé iV na tachometru ujetých 193 kilometrů a spotřeboval během cesty 48 % baterie.

Pokud bychom do rovnice vzali pouze matematiku bez rekuperace, jízdních stylů řidiče, případně ekologické jízdy, měl by Enyaq v testovacích podmínkách ujet alespoň dalších 190 kilometrů. V součtu by se jednalo o 380 km, což je zhruba 88 kilometrů méně, než vůz ukazoval s plnou baterií. Dá se tedy zhodnotit, že vůz trasu jel skutečně v zimních podmínkách.

Co bude na řadě příště?

Aleš Zbořil se tak úspěšně popral s první výzvou a vyvrátil, že by elektromobily a především Škoda Enyaq iV měla velmi omezený dojezd. Na jaké další mýty a fámy se dostane příště, si zatím musíme počkat. Tak jako minulé marketingové kampaně českého výrobce aut je i tato pojatá vtipně a i když není cílená na všechny fanoušky automobilů, i ostřílení řidiči se u nich jistě pobaví a možná, že případně i trochu dovzdělají.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."