V současné době jsou trendy zcela jasné. Společnosti se snaží co nejvíce šetřit planetu, vyrábět velký počet elektrických aut a posouvat tím vývoj razantně dopředu. Opakem je však ředitel automobilky Toyota. Ten je totiž dobře známý svou láskou k motorsportu a celkově spalovacím vozům, a tak si sem tam neodpustí nějakou tu predikci neúspěchu elektromobilů. Takové chování se ovšem začíná příčit obrovským investorům.
Nutno podotknout, že situace ohledně ředitele společnosti se časem mění k lepšímu. Nedávno představený elektrický crossover Toyota BZ4X napovídá, že se automobilka konečně vydává takovým směrem, který investoři pokládají za správný. Co se jim už ovšem tolik nelíbí jsou výroky, které Akio Toyota občas pronese, byť ne přímo spojené se samotným japonským výrobcem.
Čtěte také: Toyota otáčí a nakonec nebude proti elektromobilům, pomohl až tlak investorů
Na sjezdu JAMA – Japonské Asociace Výrobců Automobilů se totiž nechal slyšet, že “Politika, která od začátku zakazuje benzínová a naftová auta, by mohla způsobit ztrátu silných pozic Japonska,”. Takové vyjádření může i nepřímo směřovat k ovlivňování japonského automobilového průmyslu ve prospěch Toyoty.
Něco takového není dle investorů přípustné. Pro agenturu Reuters se svěřili ohledně svého znepokojení ohledně budoucnosti automobilky. “Jsme opravdu znepokojeni tím, že si pan Toyota neuvědomuje, o co jde,” uvedl Jans Munch Holst, ředitel Akademiker Pension.
Jak vnímáte zákaz spalovacích aut v různých zemích? Podělte se o názor v diskuzi!
V současné době jsou trendy zcela jasné. Společnosti se snaží co nejvíce šetřit planetu, vyrábět velký počet elektrických aut a posouvat tím vývoj razantně dopředu. Opakem je však ředitel automobilky Toyota. Ten je totiž dobře známý svou láskou k motorsportu a celkově spalovacím vozům, a tak si sem tam neodpustí nějakou tu predikci neúspěchu elektromobilů. Takové chování se ovšem začíná příčit obrovským investorům.
Nutno podotknout, že situace ohledně ředitele společnosti se časem mění k lepšímu. Nedávno představený elektrický crossover Toyota BZ4X napovídá, že se automobilka konečně vydává takovým směrem, který investoři pokládají za správný. Co se jim už ovšem tolik nelíbí jsou výroky, které Akio Toyota občas pronese, byť ne přímo spojené se samotným japonským výrobcem.
Čtěte také: Toyota otáčí a nakonec nebude proti elektromobilům, pomohl až tlak investorů
Na sjezdu JAMA – Japonské Asociace Výrobců Automobilů se totiž nechal slyšet, že “Politika, která od začátku zakazuje benzínová a naftová auta, by mohla způsobit ztrátu silných pozic Japonska,”. Takové vyjádření může i nepřímo směřovat k ovlivňování japonského automobilového průmyslu ve prospěch Toyoty.
Něco takového není dle investorů přípustné. Pro agenturu Reuters se svěřili ohledně svého znepokojení ohledně budoucnosti automobilky. “Jsme opravdu znepokojeni tím, že si pan Toyota neuvědomuje, o co jde,” uvedl Jans Munch Holst, ředitel Akademiker Pension.
Jak vnímáte zákaz spalovacích aut v různých zemích? Podělte se o názor v diskuzi!