Platforma pro sdílení aut HoppyGo má v České republice v nabídce již celkem 15 elektrických vozů, včetně 11 plně elektrických modelů, tj. elektromobilů.
TIP: Test Anytime carsharing: služba nejen pro pražské manažery
Sdílením aut lze výrazně emise CO2 a v případě sdílení elektroaut to platí ještě víc. Průměrné auto 95 % času zaparkované. Jeden konvenční sdílený vůz by tak mohl nahradit až 8 dalších a celkově ročně „ušetřit“ 10 až 35 tun emisí CO2. HoppyGo tak jde cestou, kterou kvituje například analýza Evropské federace pro dopravu a životní prostředí, podle které je z pohledu celkových emisí důležitější sdílení aut než snižování emisí pouze u nově vyrobených vozů.
Dost podobný mistrovský plán má také například Tesla, která chce v budoucnu pronajímat flotilu svých elektromobilů coby inteligentních robotaxi, které zvládnou jezdit zcela sami díky autopilotovi. Lidé už si pak nebudou muset vůbec pořizovat automobil, ale budou si jej pronajímat nebo za něj platit jako za službu.
Z pohledu dnešní doby je vypůjčení auta například od HoppyGo zajímavé i třeba z toho důvodu, že si člověk může vyzkoušet nové auto v klasickém provozu a klidně na týden nebo delší doby, než si jej pořídí. Tímto způsobem už lze vyzkoušet celou produktovou řadu automobilky Tesla, která je na evropském trhu k dispozici (S, 3, X). A dále jsou k dispozici elektromobily jako například Nissan Leaf, Hyundai Kona Electric, či Fiat 500e, nebo také plug-in hybridní Škoda Superb iV.
„Vzestup sdílení elektromobilů vnímáme také na naší platformě, kde se nám jejich nabídka meziročně téměř zdvojnásobila a u modelů značky Tesla máme takřka S3XY portfolio. Uživatelé u nás tak mají skvělou příležitost seznámit se s chováním elektrických vozů a např. si vychutnat i jeden velký benefit elektromobilů v Praze, kterým je možnost parkování na modrých zónách. Kromě modelů Tesla máme v portfoliu i další vozy jako např. Nissan Leaf nebo první plug-in-hybridní Škoda Superb iV atp.,“ uvedl Jakub Erben, Fleet manager HoppyGo.
Platforma pro sdílení aut HoppyGo má v České republice v nabídce již celkem 15 elektrických vozů, včetně 11 plně elektrických modelů, tj. elektromobilů.
TIP: Test Anytime carsharing: služba nejen pro pražské manažery
Sdílením aut lze výrazně emise CO2 a v případě sdílení elektroaut to platí ještě víc. Průměrné auto 95 % času zaparkované. Jeden konvenční sdílený vůz by tak mohl nahradit až 8 dalších a celkově ročně „ušetřit“ 10 až 35 tun emisí CO2. HoppyGo tak jde cestou, kterou kvituje například analýza Evropské federace pro dopravu a životní prostředí, podle které je z pohledu celkových emisí důležitější sdílení aut než snižování emisí pouze u nově vyrobených vozů.
Dost podobný mistrovský plán má také například Tesla, která chce v budoucnu pronajímat flotilu svých elektromobilů coby inteligentních robotaxi, které zvládnou jezdit zcela sami díky autopilotovi. Lidé už si pak nebudou muset vůbec pořizovat automobil, ale budou si jej pronajímat nebo za něj platit jako za službu.
Z pohledu dnešní doby je vypůjčení auta například od HoppyGo zajímavé i třeba z toho důvodu, že si člověk může vyzkoušet nové auto v klasickém provozu a klidně na týden nebo delší doby, než si jej pořídí. Tímto způsobem už lze vyzkoušet celou produktovou řadu automobilky Tesla, která je na evropském trhu k dispozici (S, 3, X). A dále jsou k dispozici elektromobily jako například Nissan Leaf, Hyundai Kona Electric, či Fiat 500e, nebo také plug-in hybridní Škoda Superb iV.
„Vzestup sdílení elektromobilů vnímáme také na naší platformě, kde se nám jejich nabídka meziročně téměř zdvojnásobila a u modelů značky Tesla máme takřka S3XY portfolio. Uživatelé u nás tak mají skvělou příležitost seznámit se s chováním elektrických vozů a např. si vychutnat i jeden velký benefit elektromobilů v Praze, kterým je možnost parkování na modrých zónách. Kromě modelů Tesla máme v portfoliu i další vozy jako např. Nissan Leaf nebo první plug-in-hybridní Škoda Superb iV atp.,“ uvedl Jakub Erben, Fleet manager HoppyGo.