Řídili jsme Opel Mokka-e. Je to malý, ale zatraceně šikovný elektrický crossover!

  • Měli jsme poprvé možnost vyzkoušet zbrusu nový elektromobil Opel Mokka-e
  • Velmi se nám líbí kompaktní zpracování, interiér, technologie a design karoserie
  • Příjemným překvapením byl jednoznačně dojezd a rychlost nabíjení
Opel Mokka-e

Opel Mokka-e

Na první jízdní dojmy tohoto elektromobilu jsme se opravdu těšili. Opel Mokka-e staví na základech koncernové platformy e-CMP, takže určitě nejde o nic naprosto neznámého. Ba právě naopak, naším redakčním testem už projel například Peugeot e-2008, který má shodnou architekturu. Stejně jako bratříčci se i Opel nabízí hned v několika variantách, a to benzín, nafta a námi testovaná elektřina. A jaké tedy “Mokkačíno” je?

Opel Mokka-e je malý, ale šikovný!

Je to popravdě takový zelený ďáblík, který nabízí slušnou porci výkonu na popojíždění po městě a zároveň na chatu. Výkon elektromotoru činí 100 kW s maximálním krouťákem 260 Nm, díky čemuž má omezenou maximální rychlost na 150 km/h. Mezi silné stránky pak patří 50 kWh baterie s maximálním nabíjecím výkonem 100 kW, takže se Opel dokáže dostat na 80 % nabití za krásných 30 minut! Samozřejmostí je pak i možnost 11 kW třífázové palubní nabíječky.

Opel Mokka-e logo

Opel Mokka-e logo


Představení: Opel Mokka-e: crossoverový elektromobil s dojezdem 322 km


Teď už ovšem nebudeme zdržovat a běžte se podívat na naše detailní video, kde jsme zdokumentovali několik hodin strávených za volantem horké novinky od Opelu. A pokud se vám video bude líbit, tak budeme rádi za like a odběr. Ceníme si každé zhlédnuté minuty!

Videotest

Jak se Vám líbí nový Opel Mokka-e? Podělte se o názor v diskuzi!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Řídili jsme Opel Mokka-e. Je to malý, ale zatraceně šikovný elektrický crossover!

  • Měli jsme poprvé možnost vyzkoušet zbrusu nový elektromobil Opel Mokka-e
  • Velmi se nám líbí kompaktní zpracování, interiér, technologie a design karoserie
  • Příjemným překvapením byl jednoznačně dojezd a rychlost nabíjení
Opel Mokka-e

Opel Mokka-e

Na první jízdní dojmy tohoto elektromobilu jsme se opravdu těšili. Opel Mokka-e staví na základech koncernové platformy e-CMP, takže určitě nejde o nic naprosto neznámého. Ba právě naopak, naším redakčním testem už projel například Peugeot e-2008, který má shodnou architekturu. Stejně jako bratříčci se i Opel nabízí hned v několika variantách, a to benzín, nafta a námi testovaná elektřina. A jaké tedy “Mokkačíno” je?

Opel Mokka-e je malý, ale šikovný!

Je to popravdě takový zelený ďáblík, který nabízí slušnou porci výkonu na popojíždění po městě a zároveň na chatu. Výkon elektromotoru činí 100 kW s maximálním krouťákem 260 Nm, díky čemuž má omezenou maximální rychlost na 150 km/h. Mezi silné stránky pak patří 50 kWh baterie s maximálním nabíjecím výkonem 100 kW, takže se Opel dokáže dostat na 80 % nabití za krásných 30 minut! Samozřejmostí je pak i možnost 11 kW třífázové palubní nabíječky.

Opel Mokka-e logo

Opel Mokka-e logo


Představení: Opel Mokka-e: crossoverový elektromobil s dojezdem 322 km


Teď už ovšem nebudeme zdržovat a běžte se podívat na naše detailní video, kde jsme zdokumentovali několik hodin strávených za volantem horké novinky od Opelu. A pokud se vám video bude líbit, tak budeme rádi za like a odběr. Ceníme si každé zhlédnuté minuty!

Videotest

Jak se Vám líbí nový Opel Mokka-e? Podělte se o názor v diskuzi!

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."