Automobilka Renault má s elektromobilitou již mnohé zkušenosti a samozřejmě dobře ví, co jsou její největší překážky. Jednu z nich se teď bude snažit odstranit a podobně jako například Tesla nebo Volkswagen vybuduje síť nabíjecích stanic, které zjednoduší cestování na delší vzdálenosti po Evropě.
Plány Renaultu odstartují již za pár měsíců, kdy se má otevřít první nabíjecí stanice v Jižní Francii a do poloviny roku 2024 jich má v Evropě vyrůst celkem 200. Na seznamu jsou následující země: Francie, Belgie, Itálie, Španělsko. V tuto chvíli se tedy nepočítá s tím, že by bylo do infrastruktury zahrnuto také Česko, či Slovensko.
Nové nabíjecí stanice pro elektromobily mají být vybudovány u dealerů Renaultu, které najdeme blízko dálnic. Protože právě u hlavních tahů dávají rychlonabíječky největší smysl. Navíc zde Renault počítá s tím, že u nabíječek budou také vyhrazené prostory pro řidiče, kteří si zde budou moci odpočinout například v salonku, dát si nějaké občerstvení a děti najdou zabavení v hracím koutku.
Čtěte také: Renault 4 v první ochutnávce. Elektromobil vás zaujme (nejen) retro stylem
Renault na to jde celkem chytrým způsobem a pokud budou jeho nabíjecí stanice otevřeny i pro veřejnost, nejen pro elektromobily značky Renault, pak může celkem geniálním způsobem přilákat a získat nové zákazníky od konkurence.
Nicméně ta už je v ohledu a především počtu budování své nabíjecí infrastruktury mnohem dále. Například Tesla již v Evropě provozuje přes 10 000 Superchargerů, na kterých stačí jen 15 minut pro dobití až 200 kilometrů dojezdu. A třeba Volkswagen plánuje, že bude mít přes 18 tisíc nabíječek do roku 2025.
Automobilka Renault má s elektromobilitou již mnohé zkušenosti a samozřejmě dobře ví, co jsou její největší překážky. Jednu z nich se teď bude snažit odstranit a podobně jako například Tesla nebo Volkswagen vybuduje síť nabíjecích stanic, které zjednoduší cestování na delší vzdálenosti po Evropě.
Plány Renaultu odstartují již za pár měsíců, kdy se má otevřít první nabíjecí stanice v Jižní Francii a do poloviny roku 2024 jich má v Evropě vyrůst celkem 200. Na seznamu jsou následující země: Francie, Belgie, Itálie, Španělsko. V tuto chvíli se tedy nepočítá s tím, že by bylo do infrastruktury zahrnuto také Česko, či Slovensko.
Nové nabíjecí stanice pro elektromobily mají být vybudovány u dealerů Renaultu, které najdeme blízko dálnic. Protože právě u hlavních tahů dávají rychlonabíječky největší smysl. Navíc zde Renault počítá s tím, že u nabíječek budou také vyhrazené prostory pro řidiče, kteří si zde budou moci odpočinout například v salonku, dát si nějaké občerstvení a děti najdou zabavení v hracím koutku.
Čtěte také: Renault 4 v první ochutnávce. Elektromobil vás zaujme (nejen) retro stylem
Renault na to jde celkem chytrým způsobem a pokud budou jeho nabíjecí stanice otevřeny i pro veřejnost, nejen pro elektromobily značky Renault, pak může celkem geniálním způsobem přilákat a získat nové zákazníky od konkurence.
Nicméně ta už je v ohledu a především počtu budování své nabíjecí infrastruktury mnohem dále. Například Tesla již v Evropě provozuje přes 10 000 Superchargerů, na kterých stačí jen 15 minut pro dobití až 200 kilometrů dojezdu. A třeba Volkswagen plánuje, že bude mít přes 18 tisíc nabíječek do roku 2025.