Land Rover představil zcela nový Range Rover Sport 3. generace a jak je dnes trendem, přichází i tento vůz s řadou elektrifikovaných pohonných jednotek. Stále ho ale můžete získat se spalovacím motorem V8 se dvěma turby.
Automobil bude k dispozici také jako plug-in hybrid a za 2 roky bude do nabídky přidána plně elektrifikovaná varianta Sport. To se shoduje s další informací, kterou automobilka uvádí a sice, že elektrická verze velkého Range Roveru bude představena ve stejném roce.
Aktuálně ale neznáme žádné informace týkající se specifikací, jelikož oficiálně zatím nebylo nic oznámeno. Víme jen, že obě varianty Range Rover EV budou postaveny na stejné platformě MLA Flex (Modular Longitudinal Architecture), která podporuje všechny typy pohonných jednotek.
Čtěte také: Hybridní Range Rover vyjel 999 schodů až k Nebeské bráně
Land Rover plánuje do roku 2025 uvést na trhy šest plně elektrických automobilů. Do té doby ale zbývají ještě dva roky, a proto si zákazníci a zájemci o Range Rover Sport budou moct v roce 2023 vybrat jednu ze dvou plug-in hybridních verzí.
Vůz s vyšším výkonem spojuje řadový šestiválec s elektromotorem, který čerpá energii z velkého akumulátoru o kapacitě 38,2 kWh (využitelná kapacita činí 31,8 kWh). Dojezd vozu na čistě elektrický pohon je 77 km. Automobil, který má výkon 502 koní a točivý moment 840 Nm, dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 242 km/h.
Druhá plug-in hybridní varianta s nižším výkonem, která bude k dispozici ve Spojených státech, má kombinovaný výkon 434 koní a vrchol točivého momentu se ustálil na 840 Nm.
Sprint na stokilometrovou rychlost proběhne za 5,8 sekundy a maximální rychlost je o něco nižší, 225 km/h. Obě verze dosahují podle metodiky WLTP shodné hodnoty spotřeby paliva již od 0,8 l/100 km. Abyste se k této hodnotě přiblížili, budete muset svůj Range Rover pravidelně dobíjet a nejspíš i jezdit z kopce…
Land Rover představil zcela nový Range Rover Sport 3. generace a jak je dnes trendem, přichází i tento vůz s řadou elektrifikovaných pohonných jednotek. Stále ho ale můžete získat se spalovacím motorem V8 se dvěma turby.
Automobil bude k dispozici také jako plug-in hybrid a za 2 roky bude do nabídky přidána plně elektrifikovaná varianta Sport. To se shoduje s další informací, kterou automobilka uvádí a sice, že elektrická verze velkého Range Roveru bude představena ve stejném roce.
Aktuálně ale neznáme žádné informace týkající se specifikací, jelikož oficiálně zatím nebylo nic oznámeno. Víme jen, že obě varianty Range Rover EV budou postaveny na stejné platformě MLA Flex (Modular Longitudinal Architecture), která podporuje všechny typy pohonných jednotek.
Čtěte také: Hybridní Range Rover vyjel 999 schodů až k Nebeské bráně
Land Rover plánuje do roku 2025 uvést na trhy šest plně elektrických automobilů. Do té doby ale zbývají ještě dva roky, a proto si zákazníci a zájemci o Range Rover Sport budou moct v roce 2023 vybrat jednu ze dvou plug-in hybridních verzí.
Vůz s vyšším výkonem spojuje řadový šestiválec s elektromotorem, který čerpá energii z velkého akumulátoru o kapacitě 38,2 kWh (využitelná kapacita činí 31,8 kWh). Dojezd vozu na čistě elektrický pohon je 77 km. Automobil, který má výkon 502 koní a točivý moment 840 Nm, dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 242 km/h.
Druhá plug-in hybridní varianta s nižším výkonem, která bude k dispozici ve Spojených státech, má kombinovaný výkon 434 koní a vrchol točivého momentu se ustálil na 840 Nm.
Sprint na stokilometrovou rychlost proběhne za 5,8 sekundy a maximální rychlost je o něco nižší, 225 km/h. Obě verze dosahují podle metodiky WLTP shodné hodnoty spotřeby paliva již od 0,8 l/100 km. Abyste se k této hodnotě přiblížili, budete muset svůj Range Rover pravidelně dobíjet a nejspíš i jezdit z kopce…