Range Rover Sport PHEV je prvním autem na světě, které zvládlo vyjet k čínské Nebezské bráně s extrémním převýšením 45 stupňů.
Tzv. Dragon Challenge, s pojmenováním podle legendární cesty Dragon Road, čítala celkem 99 zatáček a následně 999 schodů až k čínské Nebeské bráně, což je jedna z nejslavnějších čínských památek.
V první části byly nebezpečné zatáčky, které závodník Ho-Pin Tung ve plug-in hybridním voze Range Rover Sport PHEV projížděl ve vysoké rychlosti, přičemž každá chyba ho mohla stát život.
Pak přišly na řadu schody s extrémním převýšením 45 stupňů, které s autem ještě nikdy nikdo nevyjel. A bylo jasné proč – pokud by se vůz při takovém stoupání zastavil, zcela jistě by následoval pád a jezdci už by zřejmě nebylo jak pomoci.
Jezdec Ho-Pin Tung k tomu řekl: “Zažil jsem Formuli E, Formuli 1 a vyhrál jsem na závod 24 hodin Le Mans, ale tohle byl bezpochyby jeden z nejnáročnějších jízdních výzev, kterým jsem kdy čelil.”
Celou trasu naštěstí vůz i jeho jezdec přežili zcela bez újmy a mohou tak slavit rekord. Od začátku do cíle to trvalo pouhých 21 min a 47 vteřin. Ovšem uvidíme, jestli se tento čas opováží někdo někdy překonat.
Range Rover Sport PHEV je plug-in hybrid kombinující spalovací motor s výkonem 300 koní (221 kW) a elektromotor s výkonem 85 kW. Celkově má sestava 404 koní (297 kW) s pohonem všech 4 kol. Zrychlení z 0 na 100 trvá 6,7 vteřin a maximální rychlost činí 220 km/hod. Čistě na elektřinu lze ujet max. 51 km.
Range Rover Sport PHEV je prvním autem na světě, které zvládlo vyjet k čínské Nebezské bráně s extrémním převýšením 45 stupňů.
Tzv. Dragon Challenge, s pojmenováním podle legendární cesty Dragon Road, čítala celkem 99 zatáček a následně 999 schodů až k čínské Nebeské bráně, což je jedna z nejslavnějších čínských památek.
V první části byly nebezpečné zatáčky, které závodník Ho-Pin Tung ve plug-in hybridním voze Range Rover Sport PHEV projížděl ve vysoké rychlosti, přičemž každá chyba ho mohla stát život.
Pak přišly na řadu schody s extrémním převýšením 45 stupňů, které s autem ještě nikdy nikdo nevyjel. A bylo jasné proč – pokud by se vůz při takovém stoupání zastavil, zcela jistě by následoval pád a jezdci už by zřejmě nebylo jak pomoci.
Jezdec Ho-Pin Tung k tomu řekl: “Zažil jsem Formuli E, Formuli 1 a vyhrál jsem na závod 24 hodin Le Mans, ale tohle byl bezpochyby jeden z nejnáročnějších jízdních výzev, kterým jsem kdy čelil.”
Celou trasu naštěstí vůz i jeho jezdec přežili zcela bez újmy a mohou tak slavit rekord. Od začátku do cíle to trvalo pouhých 21 min a 47 vteřin. Ovšem uvidíme, jestli se tento čas opováží někdo někdy překonat.
Range Rover Sport PHEV je plug-in hybrid kombinující spalovací motor s výkonem 300 koní (221 kW) a elektromotor s výkonem 85 kW. Celkově má sestava 404 koní (297 kW) s pohonem všech 4 kol. Zrychlení z 0 na 100 trvá 6,7 vteřin a maximální rychlost činí 220 km/hod. Čistě na elektřinu lze ujet max. 51 km.