Nový elektrický model Genesis eG80 by měl být korejskou odpovědí na velké a luxusní sedany. Jeho hlavními rivaly by měly být například modely Mercedes-Benz EQE, Tesla S nebo BMW i4.
TIP: Hyundai bude brát baterie od Samsungu. Připravovaný Genesis by díky nim měl ujet 500 km
Elektromobil Genesis eG80 by měl mít dojezd 500 kilometrů na jedno nabití. To je vlastně jediná informace, která je zatím o tomto voze známá. Jinak je tak nějak obecně platné, že model v této kategorii by měl mít minimální výkon 300 koňských sil. Ale co další specifikace, zatím nevíme.
Podle posledních poznatků by se design tohoto vozu neměl příliš lišit od konvenčního modelu Genesis G80. Jiná je pouze maska chladiče, pod předním nárazníkem chybí koncovka výfuku.
Zatím se předpokládá, že tento model by mohla automobilka představit v roce 2021, do prodeje by model elektrický Genesis eG80 mohl jít o rok později, tedy v roce 2022.
Nový elektrický model Genesis eG80 by měl být korejskou odpovědí na velké a luxusní sedany. Jeho hlavními rivaly by měly být například modely Mercedes-Benz EQE, Tesla S nebo BMW i4.
TIP: Hyundai bude brát baterie od Samsungu. Připravovaný Genesis by díky nim měl ujet 500 km
Elektromobil Genesis eG80 by měl mít dojezd 500 kilometrů na jedno nabití. To je vlastně jediná informace, která je zatím o tomto voze známá. Jinak je tak nějak obecně platné, že model v této kategorii by měl mít minimální výkon 300 koňských sil. Ale co další specifikace, zatím nevíme.
Podle posledních poznatků by se design tohoto vozu neměl příliš lišit od konvenčního modelu Genesis G80. Jiná je pouze maska chladiče, pod předním nárazníkem chybí koncovka výfuku.
Zatím se předpokládá, že tento model by mohla automobilka představit v roce 2021, do prodeje by model elektrický Genesis eG80 mohl jít o rok později, tedy v roce 2022.