První Ferrari do zásuvky má oficiálně dojezd jen 13 km na elektřinu

  • První Ferrari do zásuvky je z pohledu elektrifikace spíše pro smích
  • Jde o nové, plug-in hybridní Ferrari SF90 Stradale
  • Dle normy EPA zvládne čistě na elektřinu ujet ani ne 13 km

Ferrari SF90 Stradale, plug-in hybrid

Dojezd u Ferrari je velkým zklamáním

První elektrické Ferrari do zásuvky – Ferrari SF90 Stradale – není elektromobil, ale pouze plug-in hybrid. A je otázkou, na kolik jde spíše o model vyrobený pouze z donucení vyhovět úřadům, než o skutečného italského hřebce, kterého by chtěl mít každý boháč ve své garáži.

Aktuálně jsme se dozvěděli, že nové Ferrari zvládne dle normy EPA jen 12,9 km v plně elektrickém režimu, což je podstatně méně než bylo i tak dost žalostných, slibovaných 25 km od výrobce. Následně se automaticky přepne do hybridního režimu, ve kterém by měl zvládnout ještě asi dvojnásobek kilometrů.

Ferrari SF90 Stradale, plug-in hybrid

Svou 7,9kWh baterii tedy vůz vyždímá až překvapivě rychle, takže následně bude ve velkém spalovat „dinosauří palivo“ ze své nádrže, na kterou ujede prý až 531 km. Pro snížení sledovaných emisí to ale zřejmě stačí. Jak jinak si vysvětlit, že je nové, elektrické Ferrari až na samotném konci žebříčku aut, která zvládnou ujet na elektřinu „rekordně“ nejkratší vzdálenost na jedno nabití?

Pár specifikací ve zkratce:

  • celkový výkon 735 kW (574 kW konvenční pohon + 162 kW elektropohon)
  • pohon všech kol
  • zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy
  • zrychlení z 0 na 200 km/h za 6,7 sekund
  • maximální rychlost 340 km/h

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

První Ferrari do zásuvky má oficiálně dojezd jen 13 km na elektřinu

  • První Ferrari do zásuvky je z pohledu elektrifikace spíše pro smích
  • Jde o nové, plug-in hybridní Ferrari SF90 Stradale
  • Dle normy EPA zvládne čistě na elektřinu ujet ani ne 13 km

Ferrari SF90 Stradale, plug-in hybrid

Dojezd u Ferrari je velkým zklamáním

První elektrické Ferrari do zásuvky – Ferrari SF90 Stradale – není elektromobil, ale pouze plug-in hybrid. A je otázkou, na kolik jde spíše o model vyrobený pouze z donucení vyhovět úřadům, než o skutečného italského hřebce, kterého by chtěl mít každý boháč ve své garáži.

Aktuálně jsme se dozvěděli, že nové Ferrari zvládne dle normy EPA jen 12,9 km v plně elektrickém režimu, což je podstatně méně než bylo i tak dost žalostných, slibovaných 25 km od výrobce. Následně se automaticky přepne do hybridního režimu, ve kterém by měl zvládnout ještě asi dvojnásobek kilometrů.

Ferrari SF90 Stradale, plug-in hybrid

Svou 7,9kWh baterii tedy vůz vyždímá až překvapivě rychle, takže následně bude ve velkém spalovat „dinosauří palivo“ ze své nádrže, na kterou ujede prý až 531 km. Pro snížení sledovaných emisí to ale zřejmě stačí. Jak jinak si vysvětlit, že je nové, elektrické Ferrari až na samotném konci žebříčku aut, která zvládnou ujet na elektřinu „rekordně“ nejkratší vzdálenost na jedno nabití?

Pár specifikací ve zkratce:

  • celkový výkon 735 kW (574 kW konvenční pohon + 162 kW elektropohon)
  • pohon všech kol
  • zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy
  • zrychlení z 0 na 200 km/h za 6,7 sekund
  • maximální rychlost 340 km/h

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."