První elektrické Ferrari do zásuvky – Ferrari SF90 Stradale – není elektromobil, ale pouze plug-in hybrid. A je otázkou, na kolik jde spíše o model vyrobený pouze z donucení vyhovět úřadům, než o skutečného italského hřebce, kterého by chtěl mít každý boháč ve své garáži.
Aktuálně jsme se dozvěděli, že nové Ferrari zvládne dle normy EPA jen 12,9 km v plně elektrickém režimu, což je podstatně méně než bylo i tak dost žalostných, slibovaných 25 km od výrobce. Následně se automaticky přepne do hybridního režimu, ve kterém by měl zvládnout ještě asi dvojnásobek kilometrů.
Svou 7,9kWh baterii tedy vůz vyždímá až překvapivě rychle, takže následně bude ve velkém spalovat „dinosauří palivo“ ze své nádrže, na kterou ujede prý až 531 km. Pro snížení sledovaných emisí to ale zřejmě stačí. Jak jinak si vysvětlit, že je nové, elektrické Ferrari až na samotném konci žebříčku aut, která zvládnou ujet na elektřinu „rekordně“ nejkratší vzdálenost na jedno nabití?
První elektrické Ferrari do zásuvky – Ferrari SF90 Stradale – není elektromobil, ale pouze plug-in hybrid. A je otázkou, na kolik jde spíše o model vyrobený pouze z donucení vyhovět úřadům, než o skutečného italského hřebce, kterého by chtěl mít každý boháč ve své garáži.
Aktuálně jsme se dozvěděli, že nové Ferrari zvládne dle normy EPA jen 12,9 km v plně elektrickém režimu, což je podstatně méně než bylo i tak dost žalostných, slibovaných 25 km od výrobce. Následně se automaticky přepne do hybridního režimu, ve kterém by měl zvládnout ještě asi dvojnásobek kilometrů.
Svou 7,9kWh baterii tedy vůz vyždímá až překvapivě rychle, takže následně bude ve velkém spalovat „dinosauří palivo“ ze své nádrže, na kterou ujede prý až 531 km. Pro snížení sledovaných emisí to ale zřejmě stačí. Jak jinak si vysvětlit, že je nové, elektrické Ferrari až na samotném konci žebříčku aut, která zvládnou ujet na elektřinu „rekordně“ nejkratší vzdálenost na jedno nabití?