Problém Rapidgate u Nissanu Leaf je, zdá se, vyřešen

Vypadá to, že Nissan konečně vyřešil problém s omezením rychlosti nabíjení u elektromobilu Nissan Leaf z roku 2018.

Nedlouho po uvedení zcela nové verze Nissanu Leaf (test) se začaly objevovat zprávy o problému s rychlostí nabíjení ve chvíli, kdy měla baterie vyšší teplotu (a celá kauza hned dostala název Rapidgate). V podstatě šlo o to, že když jste autem jeli na delší výlet a pokoušeli jste se ho několikrát za sebou nabít rychlonabíječkou, byla rychlost nabíjení při druhém nebo třetím pokusu výrazně snížená.

Několik recenzentů Nissan Leaf důkladně otestovalo za účelem zjištění, zda se opravdu jedná o takový problém. V poslední době však uživatelé začali hlásit, že problém s rychlostí nabíjení už není tak velký jako dříve.

Youtuber Electric Swede se rozhodl zjistit, co je na nových zprávách pravdy. Otestoval tedy jeden Leaf, který byl vyrobený teprve v listopadu 2018. Díky jeho zjištěním je jasné, že Nissan softwarově přenastavil limity nabíjení ve chvíli, kdy je baterie horká, a majitelé jeho elektromobilu už tak při delších výletech nemusejí trávit desítky minut až hodiny na pumpě.

Zdroj: Insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Problém Rapidgate u Nissanu Leaf je, zdá se, vyřešen

Vypadá to, že Nissan konečně vyřešil problém s omezením rychlosti nabíjení u elektromobilu Nissan Leaf z roku 2018.

Nedlouho po uvedení zcela nové verze Nissanu Leaf (test) se začaly objevovat zprávy o problému s rychlostí nabíjení ve chvíli, kdy měla baterie vyšší teplotu (a celá kauza hned dostala název Rapidgate). V podstatě šlo o to, že když jste autem jeli na delší výlet a pokoušeli jste se ho několikrát za sebou nabít rychlonabíječkou, byla rychlost nabíjení při druhém nebo třetím pokusu výrazně snížená.

Několik recenzentů Nissan Leaf důkladně otestovalo za účelem zjištění, zda se opravdu jedná o takový problém. V poslední době však uživatelé začali hlásit, že problém s rychlostí nabíjení už není tak velký jako dříve.

Youtuber Electric Swede se rozhodl zjistit, co je na nových zprávách pravdy. Otestoval tedy jeden Leaf, který byl vyrobený teprve v listopadu 2018. Díky jeho zjištěním je jasné, že Nissan softwarově přenastavil limity nabíjení ve chvíli, kdy je baterie horká, a majitelé jeho elektromobilu už tak při delších výletech nemusejí trávit desítky minut až hodiny na pumpě.

Zdroj: Insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."