Není žádným tajemstvím, že Honda poslední dobou slušně šlape do elektrifikace jejich portfolia. Roztomilý elektromobil už v nabídce mají, nicméně do skládačky pořád chybí jednostopý stroj, který by dokázal jezdit na udržitelnou energii. A právě tohle se možná postupem času změní, protože se k nám dostaly snímky z patentového úřadu, kde nejspíš můžeme vidět elektrický model CB125R.
Čtěte také: Nová Honda e-Drag aneb také roztomilý elektromobil se dá trochu vytunit
Na výkresech můžeme vidět pár změn, díky kterým tipujeme, že vážně půjde o elektrický pohon. Jako první nápověda jsou otevřené ramenní otvory, které u benzinové verze nejsou. Díky tomu by Honda teoreticky dokázala chladit baterii. Jako druhá nápověda se pak jeví uložení samotné baterky, která je vidět ve vrchní části motorky na místě, kde bývá nádrž na palivo.
Dočkáme se elektrického motocyklu z dílny Hondy? Mohl by takový produkt mít v jejich portfoliu úspěch?
Není žádným tajemstvím, že Honda poslední dobou slušně šlape do elektrifikace jejich portfolia. Roztomilý elektromobil už v nabídce mají, nicméně do skládačky pořád chybí jednostopý stroj, který by dokázal jezdit na udržitelnou energii. A právě tohle se možná postupem času změní, protože se k nám dostaly snímky z patentového úřadu, kde nejspíš můžeme vidět elektrický model CB125R.
Čtěte také: Nová Honda e-Drag aneb také roztomilý elektromobil se dá trochu vytunit
Na výkresech můžeme vidět pár změn, díky kterým tipujeme, že vážně půjde o elektrický pohon. Jako první nápověda jsou otevřené ramenní otvory, které u benzinové verze nejsou. Díky tomu by Honda teoreticky dokázala chladit baterii. Jako druhá nápověda se pak jeví uložení samotné baterky, která je vidět ve vrchní části motorky na místě, kde bývá nádrž na palivo.
Dočkáme se elektrického motocyklu z dílny Hondy? Mohl by takový produkt mít v jejich portfoliu úspěch?