Japonská automobilka Honda se vypravila na letošní ročník tuningové výstavy Tokyo Auto Salon. Akce letos proběhla kvůli pandemii virtuálně. To ji však neubírá na zajímavosti. Honda zde představila mimo jiné i speciálně upravený elektromobil Honda e, který nese přídomek Drag.
Z pohledu exteriéru se nijak moc od standardní Hondy e (test) neliší, když pomineme podivuhodné polepy. Pokud se však na vůz podíváme podrobněji, tak dojdeme k závěru, že byl elektromobil opravdu podrobně přepracován na závodní vůz.
Zatímco Honda v úpravě nijak neměnila elektromotor či baterie, tak se pustila do celkového odlehčení vozu a jeho konstrukce. Ocelové části vozu byly vyměněny za části z polymeru, který je vyztužený uhlíkovými vlákny. Uvnitř vozu zmizelo vlastně vše kromě palubní desky, dále přibyl rám a závodní sedačky se speciálními pásy.
I když je logické, že vůz má teď rychlejší akceleraci, tak není známo, jak moc je Honda e-Drag lepší. Automobilka na svém webu bohužel neuvádí žádné údaje ohledně rychlosti akcelerace z 0 na 100 km/h, ani rychlost při 400metrovém sprintu.
Japonská automobilka Honda se vypravila na letošní ročník tuningové výstavy Tokyo Auto Salon. Akce letos proběhla kvůli pandemii virtuálně. To ji však neubírá na zajímavosti. Honda zde představila mimo jiné i speciálně upravený elektromobil Honda e, který nese přídomek Drag.
Z pohledu exteriéru se nijak moc od standardní Hondy e (test) neliší, když pomineme podivuhodné polepy. Pokud se však na vůz podíváme podrobněji, tak dojdeme k závěru, že byl elektromobil opravdu podrobně přepracován na závodní vůz.
Zatímco Honda v úpravě nijak neměnila elektromotor či baterie, tak se pustila do celkového odlehčení vozu a jeho konstrukce. Ocelové části vozu byly vyměněny za části z polymeru, který je vyztužený uhlíkovými vlákny. Uvnitř vozu zmizelo vlastně vše kromě palubní desky, dále přibyl rám a závodní sedačky se speciálními pásy.
I když je logické, že vůz má teď rychlejší akceleraci, tak není známo, jak moc je Honda e-Drag lepší. Automobilka na svém webu bohužel neuvádí žádné údaje ohledně rychlosti akcelerace z 0 na 100 km/h, ani rychlost při 400metrovém sprintu.