Nová Honda e-Drag aneb také roztomilý elektromobil se dá trochu vytunit

  • Honda se vypravila na letošní tuningovou výstavu Tokyo Auto Salon 2021
  • Odhalila zde závodní úpravu elektromobilu Honda e
  • Jak moc je upravená verze e-Drag výkonnější? To se neví
Vytuněná závodní Honda E Drag

Závodně vytuněný elektromobil Honda e-Drag

Japonská automobilka Honda se vypravila na letošní ročník tuningové výstavy Tokyo Auto Salon. Akce letos proběhla kvůli pandemii virtuálně. To ji však neubírá na zajímavosti. Honda zde představila mimo jiné i speciálně upravený elektromobil Honda e, který nese přídomek Drag.

Z pohledu exteriéru se nijak moc od standardní Hondy e (test) neliší, když pomineme podivuhodné polepy. Pokud se však na vůz podíváme podrobněji, tak dojdeme k závěru, že byl elektromobil opravdu podrobně přepracován na závodní vůz.

Co vše se změnilo?

Zatímco Honda v úpravě nijak neměnila elektromotor či baterie, tak se pustila do celkového odlehčení vozu a jeho konstrukce. Ocelové části vozu byly vyměněny za části z polymeru, který je vyztužený uhlíkovými vlákny. Uvnitř vozu zmizelo vlastně vše kromě palubní desky, dále přibyl rám a závodní sedačky se speciálními pásy.

Honda E-Drag, interiér upraveného vozu

Pohled na interiér upraveného elektromobilu

I když je logické, že vůz má teď rychlejší akceleraci, tak není známo, jak moc je Honda e-Drag lepší. Automobilka na svém webu bohužel neuvádí žádné údaje ohledně rychlosti akcelerace z 0 na 100 km/h, ani rychlost při 400metrovém sprintu.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Nová Honda e-Drag aneb také roztomilý elektromobil se dá trochu vytunit

  • Honda se vypravila na letošní tuningovou výstavu Tokyo Auto Salon 2021
  • Odhalila zde závodní úpravu elektromobilu Honda e
  • Jak moc je upravená verze e-Drag výkonnější? To se neví
Vytuněná závodní Honda E Drag

Závodně vytuněný elektromobil Honda e-Drag

Japonská automobilka Honda se vypravila na letošní ročník tuningové výstavy Tokyo Auto Salon. Akce letos proběhla kvůli pandemii virtuálně. To ji však neubírá na zajímavosti. Honda zde představila mimo jiné i speciálně upravený elektromobil Honda e, který nese přídomek Drag.

Z pohledu exteriéru se nijak moc od standardní Hondy e (test) neliší, když pomineme podivuhodné polepy. Pokud se však na vůz podíváme podrobněji, tak dojdeme k závěru, že byl elektromobil opravdu podrobně přepracován na závodní vůz.

Co vše se změnilo?

Zatímco Honda v úpravě nijak neměnila elektromotor či baterie, tak se pustila do celkového odlehčení vozu a jeho konstrukce. Ocelové části vozu byly vyměněny za části z polymeru, který je vyztužený uhlíkovými vlákny. Uvnitř vozu zmizelo vlastně vše kromě palubní desky, dále přibyl rám a závodní sedačky se speciálními pásy.

Honda E-Drag, interiér upraveného vozu

Pohled na interiér upraveného elektromobilu

I když je logické, že vůz má teď rychlejší akceleraci, tak není známo, jak moc je Honda e-Drag lepší. Automobilka na svém webu bohužel neuvádí žádné údaje ohledně rychlosti akcelerace z 0 na 100 km/h, ani rychlost při 400metrovém sprintu.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."