Muskův tunel, určený pro elektromobily je teď tak trošku, zdá se, na mrtvém bodě. Nic nového se kolem neděje a popravdě se prostá díra v zemi nezdá být tak revolučním počinem, jako na začátku.
I tak je ale zajímavé podívat se, jak vlastně průjezd úzkým tunelem vypadá z pohledu posádky. Těsné rozměry stavby dělají jízdu vizuálně zajímavou a zdá se být i subjektivně rychlejší, než ve skutečnosti je.
https://twitter.com/tesla_truth/status/1142235000554676224
Twitterový účet Steve Jobs sdílel na této sociální síti video z průjezdu tunelem Boring Company. Při rychlosti 186 km/h je to i trošku děsivý zážitek a spousta lidí by si to určitě ráda zkusila na vlastní kůži. Pokud by takto jednou vypadala doprava skrz město (tedy spíše jeho podzemí), určitě bychom se nezlobili. Ale tak nějak nevidíme žádnou zásadní výhodu oproti například Tunelu Blanka.
Muskův tunel, určený pro elektromobily je teď tak trošku, zdá se, na mrtvém bodě. Nic nového se kolem neděje a popravdě se prostá díra v zemi nezdá být tak revolučním počinem, jako na začátku.
I tak je ale zajímavé podívat se, jak vlastně průjezd úzkým tunelem vypadá z pohledu posádky. Těsné rozměry stavby dělají jízdu vizuálně zajímavou a zdá se být i subjektivně rychlejší, než ve skutečnosti je.
https://twitter.com/tesla_truth/status/1142235000554676224
Twitterový účet Steve Jobs sdílel na této sociální síti video z průjezdu tunelem Boring Company. Při rychlosti 186 km/h je to i trošku děsivý zážitek a spousta lidí by si to určitě ráda zkusila na vlastní kůži. Pokud by takto jednou vypadala doprava skrz město (tedy spíše jeho podzemí), určitě bychom se nezlobili. Ale tak nějak nevidíme žádnou zásadní výhodu oproti například Tunelu Blanka.