Pokud budete přemýšlet o výkonných automobilech, Kia Niro vás pravděpodobně nenapadne. Model ani nepatří mezi nejostřejší crossovery. To ale neznamená, že by nemohl zvládnout losí test nad očekávání.
Přesně to se děje v nejnovějším testu, který připravil server km77.com a vše zaznamenal do videa na YouTube. Začněme daty. Zmiňovaná hybridní Kia Niro (nejde tedy ani o plně elektrickou, ani o plug-in hybridní verzi – pozn. redakce) má pod kapotou 1,6 litrový motor spojený se šestistupňovou dvojspojkovou automatickou převodovkou.
Maximální výkon 139 koňských sil při 5 700 otáčkách a největší točivý moment 265 Nm z auta nedělají kandidáta na vítěze soutěží ve sprintu. Ale výkon není pro úspěch v losím testu tím nejdůležitějším faktorem. Ať už jde o odpružení vozu, elektronický stabilizační systém nebo pneumatiky, netušíme, jaké ladění výrobce použil.
Čtěte také: Kia EV6 GT je rychlejší než některé supersporty. Jenže to má háček
Každopádně Kia Niro dosáhla v losím testu rychlosti 81 km/h. Kombinace výše uvedených faktorů se pravděpodobně promítla do výborného výsledku a udělala z jihokorejského crossoveru jeden z nejlepších testovaných vozů.
Pozitivní závěr nevychází jen z čísel. Také testovací řidič vůz chválí a říká, že vozidlo má předvídatelné reakce a manévry mezi kužely zvládá s velkým přehledem. Na rozdíl od všech dříve testovaných vozů je Kia schopná změnit směr jízdy i na konci testovací dráhy. Vzhledem k výkonovým parametrům a kategorii vozu jde o mimořádně překvapivé zjištění.
Pokud budete přemýšlet o výkonných automobilech, Kia Niro vás pravděpodobně nenapadne. Model ani nepatří mezi nejostřejší crossovery. To ale neznamená, že by nemohl zvládnout losí test nad očekávání.
Přesně to se děje v nejnovějším testu, který připravil server km77.com a vše zaznamenal do videa na YouTube. Začněme daty. Zmiňovaná hybridní Kia Niro (nejde tedy ani o plně elektrickou, ani o plug-in hybridní verzi – pozn. redakce) má pod kapotou 1,6 litrový motor spojený se šestistupňovou dvojspojkovou automatickou převodovkou.
Maximální výkon 139 koňských sil při 5 700 otáčkách a největší točivý moment 265 Nm z auta nedělají kandidáta na vítěze soutěží ve sprintu. Ale výkon není pro úspěch v losím testu tím nejdůležitějším faktorem. Ať už jde o odpružení vozu, elektronický stabilizační systém nebo pneumatiky, netušíme, jaké ladění výrobce použil.
Čtěte také: Kia EV6 GT je rychlejší než některé supersporty. Jenže to má háček
Každopádně Kia Niro dosáhla v losím testu rychlosti 81 km/h. Kombinace výše uvedených faktorů se pravděpodobně promítla do výborného výsledku a udělala z jihokorejského crossoveru jeden z nejlepších testovaných vozů.
Pozitivní závěr nevychází jen z čísel. Také testovací řidič vůz chválí a říká, že vozidlo má předvídatelné reakce a manévry mezi kužely zvládá s velkým přehledem. Na rozdíl od všech dříve testovaných vozů je Kia schopná změnit směr jízdy i na konci testovací dráhy. Vzhledem k výkonovým parametrům a kategorii vozu jde o mimořádně překvapivé zjištění.