Menší městský elektromobil od francouzské automobilky dostane zanedlouho podstatně vylepšeného nástupce.
Představení nového Renaultu Zoe (2019) má proběhnout již za pár hodin, konkrétně v pondělí 17. června. Některé předběžné specifikace už však známe nyní a stejně tak se nám předčasně odhalila nová podoba očekávaného elektromobilu.
Konkrétně se dočkáme lehce modernizovaného vzhledu, ať už zvenčí, tak i zevnitř. Například lehce předělaná je přední maska s LED světly, které budou nově součástí i základní výbavy. Výrazně lepší pak má být interiér, podobně jako u nového modelu Clio. A vylepšení se mají dočkat také zadní kotoučové brzdy, novinkami zde budou automatické nouzové brzdění či adaptivní tempomat, které předchozí generace Zoe nepřinášela.
Ty větší změny jsou však schované až pod kapotou, či spíše v podvozku. Nový Renault Zoe (2019) bude disponovat například výkonnějším cca 95 kW elektromotorem, oproti současným 80 kW u verze R110. Dále má dojít na větší 54kWh baterii, se kterou se dojezd prodlouží na zhruba 400 km dle normy WLTP. Aktuální model Zoe je nabízený ve verzi se 41kWh baterií, která dle méně přísné starší normy NEDC zajišťuje až 400 km, ovšem reálně spíše takových 300 km.
A možná úplně největším vylepšením pak bude rychlejší nabíjení, které současný model Zoe velmi postrádá. Nový Zoe má zvládat výkon až 100 kW při použití evropského konektoru CCS Combo (stejnosměrný proud), nebo až 22 kW při nabíjení přes Mennekes (střídavý proud).
zdroj: pushevs
Menší městský elektromobil od francouzské automobilky dostane zanedlouho podstatně vylepšeného nástupce.
Tip: Test Renault Zoe (40 kWh): 300 km po městě
Představení nového Renaultu Zoe (2019) má proběhnout již za pár hodin, konkrétně v pondělí 17. června. Některé předběžné specifikace už však známe nyní a stejně tak se nám předčasně odhalila nová podoba očekávaného elektromobilu.
Konkrétně se dočkáme lehce modernizovaného vzhledu, ať už zvenčí, tak i zevnitř. Například lehce předělaná je přední maska s LED světly, které budou nově součástí i základní výbavy. Výrazně lepší pak má být interiér, podobně jako u nového modelu Clio. A vylepšení se mají dočkat také zadní kotoučové brzdy, novinkami zde budou automatické nouzové brzdění či adaptivní tempomat, které předchozí generace Zoe nepřinášela.
Ty větší změny jsou však schované až pod kapotou, či spíše v podvozku. Nový Renault Zoe (2019) bude disponovat například výkonnějším cca 95 kW elektromotorem, oproti současným 80 kW u verze R110. Dále má dojít na větší 54kWh baterii, se kterou se dojezd prodlouží na zhruba 400 km dle normy WLTP. Aktuální model Zoe je nabízený ve verzi se 41kWh baterií, která dle méně přísné starší normy NEDC zajišťuje až 400 km, ovšem reálně spíše takových 300 km.
A možná úplně největším vylepšením pak bude rychlejší nabíjení, které současný model Zoe velmi postrádá. Nový Zoe má zvládat výkon až 100 kW při použití evropského konektoru CCS Combo (stejnosměrný proud), nebo až 22 kW při nabíjení přes Mennekes (střídavý proud).
zdroj: pushevs