Nové SUV od Renaultu přichází i jako plug-in hybrid, se kterým můžete nejen po městě, ale třeba také po dálnici jezdit v režimu elektromobil. Ujedete až 65 km na jedno nabití baterie.
TIP: Hybridní technologie E-TECH: Renault zužitkoval zkušenosti z elektromobilů a Formule 1
Nový Renault Captur E-TECH je plug-in hybrid, který kombinuje 1,6 litrový čtyřválcový benzinový motor se dvěma elektromotory, které suplují spojku. Převodovka je automatická, čtyřstupňová, a slibuje velmi plynulé a dynamické zrychlení, přičemž brzděním, tedy rekuperací, můžete získávat drahocenou energii zpátky do baterie. A pak ujet v kombinovaném provozu až 45 km, nebo až 65 km dle WLTP po městě čistě na elektřinu.
Celkový výkon hybridní sestavy je 160 koní, což je o něco více, než v případě sesterského hybridního hatchbacku Clio. Větší je také baterie, místo 1,2 kWh je k dispozici kapacita 9,8 kWh, díky čemuž ujedete zmíněnou delší vzdálenost čistě na elektřinu. Tu pak navíc můžete doplňovat i externě, tedy přes nabíječku. Jaký je maximální výkon či doba nabíjení, jsme se však zatím nedozvěděli. K dispozici budou jízdní režimy, kdy můžete s plug-in hybridem jezdit jako s elektromobilem (a to až do rychlosti 135 km/hod), popř. jako s konvenčním autem a baterii si šetřit až například pro jízdu ve městě, či s hybridem.
Technologie E-TECH slibuje, že v případě zvoleného hybridního režimu budete po městě jezdit na plně elektrický pohon až z 80 % času nebo že ušetříte až 40 % paliva v porovnání s konvenčním vozem. Pokud budete dobíjet například z domácí zásuvky v garáži přes noc, můžete za provoz ušetřit ještě více a tyto hodnoty se těžko předběžně počítají.
Pokud jde o podrobnější specifikace, cenu, či dostupnost, musíme si ještě počkat.
Nové SUV od Renaultu přichází i jako plug-in hybrid, se kterým můžete nejen po městě, ale třeba také po dálnici jezdit v režimu elektromobil. Ujedete až 65 km na jedno nabití baterie.
TIP: Hybridní technologie E-TECH: Renault zužitkoval zkušenosti z elektromobilů a Formule 1
Nový Renault Captur E-TECH je plug-in hybrid, který kombinuje 1,6 litrový čtyřválcový benzinový motor se dvěma elektromotory, které suplují spojku. Převodovka je automatická, čtyřstupňová, a slibuje velmi plynulé a dynamické zrychlení, přičemž brzděním, tedy rekuperací, můžete získávat drahocenou energii zpátky do baterie. A pak ujet v kombinovaném provozu až 45 km, nebo až 65 km dle WLTP po městě čistě na elektřinu.
Celkový výkon hybridní sestavy je 160 koní, což je o něco více, než v případě sesterského hybridního hatchbacku Clio. Větší je také baterie, místo 1,2 kWh je k dispozici kapacita 9,8 kWh, díky čemuž ujedete zmíněnou delší vzdálenost čistě na elektřinu. Tu pak navíc můžete doplňovat i externě, tedy přes nabíječku. Jaký je maximální výkon či doba nabíjení, jsme se však zatím nedozvěděli. K dispozici budou jízdní režimy, kdy můžete s plug-in hybridem jezdit jako s elektromobilem (a to až do rychlosti 135 km/hod), popř. jako s konvenčním autem a baterii si šetřit až například pro jízdu ve městě, či s hybridem.
Technologie E-TECH slibuje, že v případě zvoleného hybridního režimu budete po městě jezdit na plně elektrický pohon až z 80 % času nebo že ušetříte až 40 % paliva v porovnání s konvenčním vozem. Pokud budete dobíjet například z domácí zásuvky v garáži přes noc, můžete za provoz ušetřit ještě více a tyto hodnoty se těžko předběžně počítají.
Pokud jde o podrobnější specifikace, cenu, či dostupnost, musíme si ještě počkat.