Bylo odhaleno více detailů o plně elektrické verzi vozu Korando od korejského automobilového výrobce SsangYong, avšak ke své premiéře má prý ještě daleko.
Jak oznámil Auto Express, tak by první elektrické vozy Korando měly dorazit na trh během první čtvrtiny roku 2021 a měly by dodat výkon až 140 kilowatt. Pokud je to pravda, tak se elektrické Korando stane králem modelové řady, protože aktuálně nejvýkonnější Korando má benzinový motor o výkonu 120 kilowatt. Pokud jde o zrychlení, měl by elektromobil svého emisního bratříčka také porazit. Společnost sice zatím neposkytla žádné informace o maximální rychlosti, ale britský časopis předpokládá, že Korando E100 bude mít kvůli zachování dojezdu maximální rychlost 150 kilometrů za hodinu.
Bateriové články do elektromobilu by měla vyrábět společnost LG Chem a prý nabídnou kapacitu až 61,5 kilowatthodin. Podle starého NEZF standardu by měl mít elektromobil dojezd až 420 kilometrů, ale zdá se, že se jeho dojezd bude pohybovat mezi 300 a 320 kilometry.
Společnost SsangYong na jaře letošního roku představila čtvrtou generaci Koranda. SUV má délku 4,45 metrů, což je přibližně stejně jako VW Tiguan. Srovnání elektrického Koranda s korejskou konkurencí v oblasti elektromobilů ve formě Hyundai Kona Elektro a Kia e-Niro je obtížné, protože Kona je téměř o 30 centimetrů kratší a e-Niro je zase o 10 centimetrů kratší. Oba modely značek Hyundai a Kia však nabízejí o 10 kilowatt větší výkon a jejich baterie s kapacitou 64 kilowatthodin nabízejí také logicky větší dojezd jak SsangYong.
Kromě plně elektrické verze Koranda z roku 2021 chce jihokorejská automobilka dále průběžně pokračovat v elektrifikaci řady Korando. V roce 2022 má následovat hybridní model. Ceny u modelu Korando E100 dosud nebyly oznámeny.
Zdroj: electrive.com
Bylo odhaleno více detailů o plně elektrické verzi vozu Korando od korejského automobilového výrobce SsangYong, avšak ke své premiéře má prý ještě daleko.
Jak oznámil Auto Express, tak by první elektrické vozy Korando měly dorazit na trh během první čtvrtiny roku 2021 a měly by dodat výkon až 140 kilowatt. Pokud je to pravda, tak se elektrické Korando stane králem modelové řady, protože aktuálně nejvýkonnější Korando má benzinový motor o výkonu 120 kilowatt. Pokud jde o zrychlení, měl by elektromobil svého emisního bratříčka také porazit. Společnost sice zatím neposkytla žádné informace o maximální rychlosti, ale britský časopis předpokládá, že Korando E100 bude mít kvůli zachování dojezdu maximální rychlost 150 kilometrů za hodinu.
Bateriové články do elektromobilu by měla vyrábět společnost LG Chem a prý nabídnou kapacitu až 61,5 kilowatthodin. Podle starého NEZF standardu by měl mít elektromobil dojezd až 420 kilometrů, ale zdá se, že se jeho dojezd bude pohybovat mezi 300 a 320 kilometry.
Společnost SsangYong na jaře letošního roku představila čtvrtou generaci Koranda. SUV má délku 4,45 metrů, což je přibližně stejně jako VW Tiguan. Srovnání elektrického Koranda s korejskou konkurencí v oblasti elektromobilů ve formě Hyundai Kona Elektro a Kia e-Niro je obtížné, protože Kona je téměř o 30 centimetrů kratší a e-Niro je zase o 10 centimetrů kratší. Oba modely značek Hyundai a Kia však nabízejí o 10 kilowatt větší výkon a jejich baterie s kapacitou 64 kilowatthodin nabízejí také logicky větší dojezd jak SsangYong.
Kromě plně elektrické verze Koranda z roku 2021 chce jihokorejská automobilka dále průběžně pokračovat v elektrifikaci řady Korando. V roce 2022 má následovat hybridní model. Ceny u modelu Korando E100 dosud nebyly oznámeny.
Zdroj: electrive.com