Přáli byste i pěkné, velké elektrické vozidlo, ale je vaším úhlavním nepřítelem vysoká cena a malý výběr? Škoda se snaží jít svým zákazníkům naproti očesanou verzí Enyaqu, jihokorejský výrobce SsangYong ovšem žádné úlevy nepotřebuje a přiváží do Česka rovnou nejvyšší výbavu nového elektromobilu s velmi atraktivní cenovkou. Torres vás ohromí a zvedne ze židle!
Název modelu nebude pro mnoho automobilových fanatiků žádnou novinkou. Model SsangYong Torres se na trhu již pár let objevuje a i v naší republice jej můžete pořídit ve standardní spalovací verzi. Pro milovníky alternativních pohonů je zde ale velmi dobrá zpráva. Velká rodina již není překážkou ve výběru nového elektromobilu. Torres EVX se od spalovací verze liší především v interiéru, drobné změny lze ovšem pozorovat i z vnějšího pohledu.
Uhlazenější maska robustního SUV dává náznak menší nutnosti příjmu vzduchu pro chlazení pohonného agregátu. Svojí velikostí se zařadí ke středně velkým SUV s délkou 4,7 metru. Pohodlně pojme pět cestujících a do zavazadlového prostoru naložíte až 839 litrů bagáže a nákladu. Nic vám tedy nebrání v létě podniknout malé stěhování na dlouhou dovolenou. Interiér je velmi prostorný a dominuje mu velký displej infotainmentu (12,3” úhlopříčky) a levitující středová konzole. Vozu dodává na majestátnosti.
Čtěte také: Kia EV9 opět deklasuje konkurenci. Ovládla anketu Red Dot Awards
Nezávisle na verzi výbavy dostanete s elektroautem SsangYong Torres EVX pohon předních kol s elektromotorem o výkonu 207 koní s točivým momentem 339 Nm. Energii uchovává LiFePO4 baterie o kapacitě 73,4 kWh. Ta má být dle metodiky WLTP schopná ujet na jedno nabití 460 kilometrů. Při městském provozu a ekonomickém režimu se prý ale dojezd může prodloužit až na 635 km.
Vhod přijde i možnost napájení spotřební elektroniky standardem V2L. Údaje automobilky udávají možnost nabíjení výkonem až 300 kW. V takovém případě dobijete 70 procent baterie za 37 minut.
Na závěr to nejdůležitější. Jak si SsangYong nastavil cenovou politiku? Kdo značku zná, ví, že její vozy často nabídnou velmi pěknou výbavu a konkurence v koutku přemítá, jak to jen dokázali. To platí i v tomto případě, modelu Torres EVX.
Standardní výbava Style zahrnuje například adaptivní tempomat nebo základní dvouzónovou klimatizaci. O stupeň výše se s paketem Premium+ dostanete i na pokročilé asistenty v podobě hlídání slepých úhlů, panoramatická kamera 360° nebo varovné systémy okolo celého vozu.
Základní varianta modelu SsangYong Torres EVX vyjde na příjemných 879 900 korun, prémiová pak na 959 900 korun.
Přáli byste i pěkné, velké elektrické vozidlo, ale je vaším úhlavním nepřítelem vysoká cena a malý výběr? Škoda se snaží jít svým zákazníkům naproti očesanou verzí Enyaqu, jihokorejský výrobce SsangYong ovšem žádné úlevy nepotřebuje a přiváží do Česka rovnou nejvyšší výbavu nového elektromobilu s velmi atraktivní cenovkou. Torres vás ohromí a zvedne ze židle!
Název modelu nebude pro mnoho automobilových fanatiků žádnou novinkou. Model SsangYong Torres se na trhu již pár let objevuje a i v naší republice jej můžete pořídit ve standardní spalovací verzi. Pro milovníky alternativních pohonů je zde ale velmi dobrá zpráva. Velká rodina již není překážkou ve výběru nového elektromobilu. Torres EVX se od spalovací verze liší především v interiéru, drobné změny lze ovšem pozorovat i z vnějšího pohledu.
Uhlazenější maska robustního SUV dává náznak menší nutnosti příjmu vzduchu pro chlazení pohonného agregátu. Svojí velikostí se zařadí ke středně velkým SUV s délkou 4,7 metru. Pohodlně pojme pět cestujících a do zavazadlového prostoru naložíte až 839 litrů bagáže a nákladu. Nic vám tedy nebrání v létě podniknout malé stěhování na dlouhou dovolenou. Interiér je velmi prostorný a dominuje mu velký displej infotainmentu (12,3” úhlopříčky) a levitující středová konzole. Vozu dodává na majestátnosti.
Čtěte také: Kia EV9 opět deklasuje konkurenci. Ovládla anketu Red Dot Awards
Nezávisle na verzi výbavy dostanete s elektroautem SsangYong Torres EVX pohon předních kol s elektromotorem o výkonu 207 koní s točivým momentem 339 Nm. Energii uchovává LiFePO4 baterie o kapacitě 73,4 kWh. Ta má být dle metodiky WLTP schopná ujet na jedno nabití 460 kilometrů. Při městském provozu a ekonomickém režimu se prý ale dojezd může prodloužit až na 635 km.
Vhod přijde i možnost napájení spotřební elektroniky standardem V2L. Údaje automobilky udávají možnost nabíjení výkonem až 300 kW. V takovém případě dobijete 70 procent baterie za 37 minut.
Na závěr to nejdůležitější. Jak si SsangYong nastavil cenovou politiku? Kdo značku zná, ví, že její vozy často nabídnou velmi pěknou výbavu a konkurence v koutku přemítá, jak to jen dokázali. To platí i v tomto případě, modelu Torres EVX.
Standardní výbava Style zahrnuje například adaptivní tempomat nebo základní dvouzónovou klimatizaci. O stupeň výše se s paketem Premium+ dostanete i na pokročilé asistenty v podobě hlídání slepých úhlů, panoramatická kamera 360° nebo varovné systémy okolo celého vozu.
Základní varianta modelu SsangYong Torres EVX vyjde na příjemných 879 900 korun, prémiová pak na 959 900 korun.