Už před týdnem jsme psali, že Panasonic v Nevadě vyrábí nové, vylepšené baterie pro Teslu. Nejedná se o revoluční baterie Tesla 4680, ale stále o bateriový článek typu 2170. Nicméně díky vylepšené chemii a složení přináší o 5 % vyšší energetickou hustotu a o 10 % vyšší výkon.
Teď se od serveru Electrek dozvídáme, že nový battery-pack má u Modelu 3 větší 82kWh kapacitu, což je právě o zhruba 10 % více než dosud (75 kWh) a jde tak o vylepšení, za kterým stojí nové baterie od Panasonicu.
Jeden ze zákazníků v Evropě totiž tvrdí, že údaj o kapacitě byl uveden v dokumentu od Tesly k registraci vozu, přičemž stejnou informaci potvrzují na fórech i další zákazníci čekající na Model 3, který je vyráběný v USA (což se shoduje s tím, že nové baterie jsou montovány do vozů v továrně v Nevadě). Tito lidé tak zřejmě dostanou již novou verzi určenou pro modelový rok 2021, která má mít o zhruba 10 % delší dojezd, ale i spoustu dalších vylepšení.
Už před týdnem jsme psali, že Panasonic v Nevadě vyrábí nové, vylepšené baterie pro Teslu. Nejedná se o revoluční baterie Tesla 4680, ale stále o bateriový článek typu 2170. Nicméně díky vylepšené chemii a složení přináší o 5 % vyšší energetickou hustotu a o 10 % vyšší výkon.
Teď se od serveru Electrek dozvídáme, že nový battery-pack má u Modelu 3 větší 82kWh kapacitu, což je právě o zhruba 10 % více než dosud (75 kWh) a jde tak o vylepšení, za kterým stojí nové baterie od Panasonicu.
Jeden ze zákazníků v Evropě totiž tvrdí, že údaj o kapacitě byl uveden v dokumentu od Tesly k registraci vozu, přičemž stejnou informaci potvrzují na fórech i další zákazníci čekající na Model 3, který je vyráběný v USA (což se shoduje s tím, že nové baterie jsou montovány do vozů v továrně v Nevadě). Tito lidé tak zřejmě dostanou již novou verzi určenou pro modelový rok 2021, která má mít o zhruba 10 % delší dojezd, ale i spoustu dalších vylepšení.