Mladoboleslavská automobilka rozšiřuje paletu nabízených motorizací nového Kodiaqu. Nově lze skrze online konfigurátor objednávat také základní mild-hybridní verzi s cenou 980 tisíc korun, nebo také plug-in hybridní Kodiaq iV, který má cenu od 1 150 000 korun.
Jak už bývá u automobilky Škoda zvykem, u elektrických variant, které zvládnou jezdit čistě na elektřinu (elektromobily a plug-in hybridy – pozn. redakce), označuje variantu přídomkem „iV“. Nový Kodiaq je nabízený vedle spalovacích variant také v nejlehčí možné elektrifikované mild-hybridní verzi a také jako plug-in hybrid.
Cena modelu Škoda Kodiaq iV (plug-in hybrid) je v základní výbavové verzi Selection 1 150 000 Kč. Součástí je rovnou nabíjecí kabel s konektorem Mennekes pro veřejné dobíjecí stanice, či domácí wallbox. Obyčejný nabíjecí kabel s koncovkou do 230V zásuvky je k pořízení za 5 tisíc korun.
Výbava Selection obsahuje 17″ litá kola Paget, parkovací kameru, 10“ virtuální kokpit, třízónovou samočinnou klimatizaci Climatronic, vyhřívání předních sedadel, bezdrátové nabíjení telefonu a řadu asistenčních systémů.
Vyšší výbavový stupeň Exclusive Selection v případě nového Kodiaqu iV stojí nejméně 1 395 000 Kč. Za tuto cenu dostanete navíc oproti Selectionu například kožený interiér Suite, metalízu, nové přední světlomety Matrix-LED druhé generace, spojené zadní svítilny Top LED s animovanými ukazateli směru, prosvětlenou masku chladiče, Head-up displej, nezávislé topení, rolety zadních oken, paket Asistovaná jízda 2.0+, či adaptivní podvozek DCC+ s progresivním řízením.
Čtěte také: První dojmy z nového Kodiaqu. Vypadá jinak, jezdí skvěle a je i na elektřinu
Nový Kodiaq na elektřinu se může pochlubit vylepšeným plug-in hybridním ústrojím druhé generace, díky čemuž dosahuje celkového výkonu 150 kW (204 koní) a točivého momentu 350 Nm. Poháněná jsou pouze přední kola, a to prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky DSG.
Nová vysokonapěťová baterie umožňuje čistě elektrický dojezd více než 100 km v režimu WLTP. Maximální nabíjecí výkon z domácích wallboxů a nabíjecích míst se střídavým proudem činí 11 kW a dobití 19,7kWh baterie z 10 na 80 % kapacity trvá 2,5 hodiny. Při nabíjení stejnosměrným proudem je maximální nabíjecí výkon 50 kW a dobití baterie z 10 na 80 % proběhne za pouhých 25 minut.
Vůz umožňuje také rekuperaci brzdné energie a i s velkou baterií nabízí velkorysý objem zavazadlového prostoru 745 l. Palubní infotainment má řadu funkcí specifických pro plug‑in hybridní verzi, například velmi snadné vyhledávání nabíjecích stanic.
Mladoboleslavská automobilka rozšiřuje paletu nabízených motorizací nového Kodiaqu. Nově lze skrze online konfigurátor objednávat také základní mild-hybridní verzi s cenou 980 tisíc korun, nebo také plug-in hybridní Kodiaq iV, který má cenu od 1 150 000 korun.
Jak už bývá u automobilky Škoda zvykem, u elektrických variant, které zvládnou jezdit čistě na elektřinu (elektromobily a plug-in hybridy – pozn. redakce), označuje variantu přídomkem „iV“. Nový Kodiaq je nabízený vedle spalovacích variant také v nejlehčí možné elektrifikované mild-hybridní verzi a také jako plug-in hybrid.
Cena modelu Škoda Kodiaq iV (plug-in hybrid) je v základní výbavové verzi Selection 1 150 000 Kč. Součástí je rovnou nabíjecí kabel s konektorem Mennekes pro veřejné dobíjecí stanice, či domácí wallbox. Obyčejný nabíjecí kabel s koncovkou do 230V zásuvky je k pořízení za 5 tisíc korun.
Výbava Selection obsahuje 17″ litá kola Paget, parkovací kameru, 10“ virtuální kokpit, třízónovou samočinnou klimatizaci Climatronic, vyhřívání předních sedadel, bezdrátové nabíjení telefonu a řadu asistenčních systémů.
Vyšší výbavový stupeň Exclusive Selection v případě nového Kodiaqu iV stojí nejméně 1 395 000 Kč. Za tuto cenu dostanete navíc oproti Selectionu například kožený interiér Suite, metalízu, nové přední světlomety Matrix-LED druhé generace, spojené zadní svítilny Top LED s animovanými ukazateli směru, prosvětlenou masku chladiče, Head-up displej, nezávislé topení, rolety zadních oken, paket Asistovaná jízda 2.0+, či adaptivní podvozek DCC+ s progresivním řízením.
Čtěte také: První dojmy z nového Kodiaqu. Vypadá jinak, jezdí skvěle a je i na elektřinu
Nový Kodiaq na elektřinu se může pochlubit vylepšeným plug-in hybridním ústrojím druhé generace, díky čemuž dosahuje celkového výkonu 150 kW (204 koní) a točivého momentu 350 Nm. Poháněná jsou pouze přední kola, a to prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky DSG.
Nová vysokonapěťová baterie umožňuje čistě elektrický dojezd více než 100 km v režimu WLTP. Maximální nabíjecí výkon z domácích wallboxů a nabíjecích míst se střídavým proudem činí 11 kW a dobití 19,7kWh baterie z 10 na 80 % kapacity trvá 2,5 hodiny. Při nabíjení stejnosměrným proudem je maximální nabíjecí výkon 50 kW a dobití baterie z 10 na 80 % proběhne za pouhých 25 minut.
Vůz umožňuje také rekuperaci brzdné energie a i s velkou baterií nabízí velkorysý objem zavazadlového prostoru 745 l. Palubní infotainment má řadu funkcí specifických pro plug‑in hybridní verzi, například velmi snadné vyhledávání nabíjecích stanic.