V dílnách Hyundai se vcelku dlouhou dobu pekla nová omlazená verze populárního crossoveru nesoucí označení Kona. Po mnoha odhadech a skicách se značka pochlubila s novým vzhledem, který se opět o něco více stylizuje spíše do elektrické řady, než do té spalovací. Pod kapotou si ale budete moci vybírat z mnoha možností.
Nová Hyundai Kona (2023) se vyvíjela především jako elektrické auto. Za velkou četnost svých prodejů ale vděčí i hybridním a čistě spalovacím agregátům. Proto se zde na ně nesmělo zapomenout. Rozložení techniky umožní jak pohon pomocí elektromotoru, tak pomocí spalovacích soustav.
Ten jasně vychází i z řady Ioniq. Typickým prvkem je lišta denního svícení táhnoucí se po celé přední straně kapoty. Vůz i nadále bude mít rozdělené světlomety, ty hlavní jsou odsunuté níže do masky. Rozložením a tvarem navíc trochu více připomíná aktuální styl sesterské automobilky Kia, především model Sportage. Přitom velikostně se Kona blíží spíše modelu Niro.
Čtěte také: Hyundai vylepšuje svou elektrickou platformu E-GMP. Změny jsou zásadní
Rozměrově nová Hyundai Kona lehce narostla ve všech směrech. S délkou 4 250 mm je o 150 mm delší, na šířce přidala 25 mm a na rozvoru kol rovnou 60 mm. Na velikosti nešetřili ani u průměru kol. Z výroby se na vůz budou montovat rovnou 19″ kola. A aby byla čísla kompletní, přidáme i plovoucí centrální displej o úhlopříčce 12″. Celý interiér má působit mnohem vzdušnějším dojmem.
Vůz z jihokorejské produkce díky modernizaci skutečně dospěl. Do teď vypadal, jako by mu Hyundai příliš nevěřil, a že je zde jen proto, aby zalepil díru v portfoliu. Jeho populárnost mu však získala zasloužený facelift a jestli se na Konu někdo díval seshora, nyní tomu už tak nebude. Na více informací a specifikací si budeme muset ještě chvíli počkat, ale již nyní můžeme říci, že se na otestování nové Kony budeme těšit.
V dílnách Hyundai se vcelku dlouhou dobu pekla nová omlazená verze populárního crossoveru nesoucí označení Kona. Po mnoha odhadech a skicách se značka pochlubila s novým vzhledem, který se opět o něco více stylizuje spíše do elektrické řady, než do té spalovací. Pod kapotou si ale budete moci vybírat z mnoha možností.
Nová Hyundai Kona (2023) se vyvíjela především jako elektrické auto. Za velkou četnost svých prodejů ale vděčí i hybridním a čistě spalovacím agregátům. Proto se zde na ně nesmělo zapomenout. Rozložení techniky umožní jak pohon pomocí elektromotoru, tak pomocí spalovacích soustav.
Ten jasně vychází i z řady Ioniq. Typickým prvkem je lišta denního svícení táhnoucí se po celé přední straně kapoty. Vůz i nadále bude mít rozdělené světlomety, ty hlavní jsou odsunuté níže do masky. Rozložením a tvarem navíc trochu více připomíná aktuální styl sesterské automobilky Kia, především model Sportage. Přitom velikostně se Kona blíží spíše modelu Niro.
Čtěte také: Hyundai vylepšuje svou elektrickou platformu E-GMP. Změny jsou zásadní
Rozměrově nová Hyundai Kona lehce narostla ve všech směrech. S délkou 4 250 mm je o 150 mm delší, na šířce přidala 25 mm a na rozvoru kol rovnou 60 mm. Na velikosti nešetřili ani u průměru kol. Z výroby se na vůz budou montovat rovnou 19″ kola. A aby byla čísla kompletní, přidáme i plovoucí centrální displej o úhlopříčce 12″. Celý interiér má působit mnohem vzdušnějším dojmem.
Vůz z jihokorejské produkce díky modernizaci skutečně dospěl. Do teď vypadal, jako by mu Hyundai příliš nevěřil, a že je zde jen proto, aby zalepil díru v portfoliu. Jeho populárnost mu však získala zasloužený facelift a jestli se na Konu někdo díval seshora, nyní tomu už tak nebude. Na více informací a specifikací si budeme muset ještě chvíli počkat, ale již nyní můžeme říci, že se na otestování nové Kony budeme těšit.