Nová Hyundai Kona se nám poprvé odhalila. Neotřelý design vypadá hodně zajímavě

  • Hyundai Kona dostává zasloužený facelift
  • Nový model více odkazuje na futuristickou řadu Ioniq
  • Vůz se bude nabízet ve spalovací, hybridní a také čistě elektrické verzi
Hyundai Kona (2023) po faceliftu

Hyundai Kona (2023) a zadní strana | foto: Hyundai

V dílnách Hyundai se vcelku dlouhou dobu pekla nová omlazená verze populárního crossoveru nesoucí označení Kona. Po mnoha odhadech a skicách se značka pochlubila s novým vzhledem, který se opět o něco více stylizuje spíše do elektrické řady, než do té spalovací. Pod kapotou si ale budete moci vybírat z mnoha možností.

Nová Hyundai Kona (2023) dostává facelift

Nová Hyundai Kona (2023) se vyvíjela především jako elektrické auto. Za velkou četnost svých prodejů ale vděčí i hybridním a čistě spalovacím agregátům. Proto se zde na ně nesmělo zapomenout. Rozložení techniky umožní jak pohon pomocí elektromotoru, tak pomocí spalovacích soustav.

Ten jasně vychází i z řady Ioniq. Typickým prvkem je lišta denního svícení táhnoucí se po celé přední straně kapoty. Vůz i nadále bude mít rozdělené světlomety, ty hlavní jsou odsunuté níže do masky. Rozložením a tvarem navíc trochu více připomíná aktuální styl sesterské automobilky Kia, především model Sportage. Přitom velikostně se Kona blíží spíše modelu Niro.

Hyundai Kona (2023) po faceliftu

Hyundai Kona (2023) po faceliftu v různých barevných provedeních | foto: Hyundai


Čtěte také: Hyundai vylepšuje svou elektrickou platformu E-GMP. Změny jsou zásadní


Lepší ve všech směrech

Rozměrově nová Hyundai Kona lehce narostla ve všech směrech. S délkou 4 250 mm je o 150 mm delší, na šířce přidala 25 mm a na rozvoru kol rovnou 60 mm. Na velikosti nešetřili ani u průměru kol. Z výroby se na vůz budou montovat rovnou 19″ kola. A aby byla čísla kompletní, přidáme i plovoucí centrální displej o úhlopříčce 12″. Celý interiér má působit mnohem vzdušnějším dojmem.

Vůz z jihokorejské produkce díky modernizaci skutečně dospěl. Do teď vypadal, jako by mu Hyundai příliš nevěřil, a že je zde jen proto, aby zalepil díru v portfoliu. Jeho populárnost mu však získala zasloužený facelift a jestli se na Konu někdo díval seshora, nyní tomu už tak nebude. Na více informací a specifikací si budeme muset ještě chvíli počkat, ale již nyní můžeme říci, že se na otestování nové Kony budeme těšit.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Nová Hyundai Kona se nám poprvé odhalila. Neotřelý design vypadá hodně zajímavě

  • Hyundai Kona dostává zasloužený facelift
  • Nový model více odkazuje na futuristickou řadu Ioniq
  • Vůz se bude nabízet ve spalovací, hybridní a také čistě elektrické verzi
Hyundai Kona (2023) po faceliftu

Hyundai Kona (2023) a zadní strana | foto: Hyundai

V dílnách Hyundai se vcelku dlouhou dobu pekla nová omlazená verze populárního crossoveru nesoucí označení Kona. Po mnoha odhadech a skicách se značka pochlubila s novým vzhledem, který se opět o něco více stylizuje spíše do elektrické řady, než do té spalovací. Pod kapotou si ale budete moci vybírat z mnoha možností.

Nová Hyundai Kona (2023) dostává facelift

Nová Hyundai Kona (2023) se vyvíjela především jako elektrické auto. Za velkou četnost svých prodejů ale vděčí i hybridním a čistě spalovacím agregátům. Proto se zde na ně nesmělo zapomenout. Rozložení techniky umožní jak pohon pomocí elektromotoru, tak pomocí spalovacích soustav.

Ten jasně vychází i z řady Ioniq. Typickým prvkem je lišta denního svícení táhnoucí se po celé přední straně kapoty. Vůz i nadále bude mít rozdělené světlomety, ty hlavní jsou odsunuté níže do masky. Rozložením a tvarem navíc trochu více připomíná aktuální styl sesterské automobilky Kia, především model Sportage. Přitom velikostně se Kona blíží spíše modelu Niro.

Hyundai Kona (2023) po faceliftu

Hyundai Kona (2023) po faceliftu v různých barevných provedeních | foto: Hyundai


Čtěte také: Hyundai vylepšuje svou elektrickou platformu E-GMP. Změny jsou zásadní


Lepší ve všech směrech

Rozměrově nová Hyundai Kona lehce narostla ve všech směrech. S délkou 4 250 mm je o 150 mm delší, na šířce přidala 25 mm a na rozvoru kol rovnou 60 mm. Na velikosti nešetřili ani u průměru kol. Z výroby se na vůz budou montovat rovnou 19″ kola. A aby byla čísla kompletní, přidáme i plovoucí centrální displej o úhlopříčce 12″. Celý interiér má působit mnohem vzdušnějším dojmem.

Vůz z jihokorejské produkce díky modernizaci skutečně dospěl. Do teď vypadal, jako by mu Hyundai příliš nevěřil, a že je zde jen proto, aby zalepil díru v portfoliu. Jeho populárnost mu však získala zasloužený facelift a jestli se na Konu někdo díval seshora, nyní tomu už tak nebude. Na více informací a specifikací si budeme muset ještě chvíli počkat, ale již nyní můžeme říci, že se na otestování nové Kony budeme těšit.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."