Na ženevském autosalonu se Nissan vytasí s modelem IMQ. Teď nás chce namlsat obrázkem.
Tip: Test ojetiny: Nissan Leaf 2011-2017 – váš první elektromobil?
A ano, obrázek vždycky malinko přehání, extrémně nízká střecha a obří kola je třeba si odmyslet. I tak lze ale usuzovat na agresivnější tvary u finálního modelu a osobně jsem hodně zvědav i na zadní partii, která na obrázku vypadá velice dobře.
Druhým automobilem, který by mohl Nissan dotáhnout až do výroby je IMS, ten ovšem zatím neukázal ani na obrázku a schovává si ho na NAIAS v Detroitu.
Oba modely by měly sdílet jednu platformu a i jejich parametry budou dost možná stejné. Baterie bude mít kapacitu 115 kWh, což by znamenalo teoretický dojezd až přes 600 kilometrů. Pohon všech kol by měly obstarat dva elektromotory o celkovém výkonu 360 kW a kroutícím momentu 800 Nm.
Zdroj: insideevs
Na ženevském autosalonu se Nissan vytasí s modelem IMQ. Teď nás chce namlsat obrázkem.
Tip: Test ojetiny: Nissan Leaf 2011-2017 – váš první elektromobil?
A ano, obrázek vždycky malinko přehání, extrémně nízká střecha a obří kola je třeba si odmyslet. I tak lze ale usuzovat na agresivnější tvary u finálního modelu a osobně jsem hodně zvědav i na zadní partii, která na obrázku vypadá velice dobře.
Druhým automobilem, který by mohl Nissan dotáhnout až do výroby je IMS, ten ovšem zatím neukázal ani na obrázku a schovává si ho na NAIAS v Detroitu.
Oba modely by měly sdílet jednu platformu a i jejich parametry budou dost možná stejné. Baterie bude mít kapacitu 115 kWh, což by znamenalo teoretický dojezd až přes 600 kilometrů. Pohon všech kol by měly obstarat dva elektromotory o celkovém výkonu 360 kW a kroutícím momentu 800 Nm.
Zdroj: insideevs