Designéři z Nissanu občas podobným způsobem popustí uzdu fantazii a přijdou s konceptem elektrického auta. V loňském roce firma například ukázala předělávku elektromobilu Nissan Leaf, který by měl zachraňovat svět. O dva roky dříve jsme viděli koncept kempovací elektrické dodávky Nissan e-NV200. A právě na tento pokus navazují se svým nejnovějším konceptem elektrické dodávky uzpůsobené pro zimní kempování.
Koncept upravené elektrické dodávky od Nissanu jezdí čistě na baterky, stejně jako model e-NV200, který je pouze předělávkou spalovacího modelu. Elektromotor používá z elektromobilu Leaf, takže už na dnešní dobu nejde o žádnou hitparádu. Baterie má kapacitu 40 kWh, tedy dojezd kolem 200 km dle normy WLTP. O tyto parametry ovšem u nejnovější předělávky tolik nejde. Mnohem více zde záleží na speciálních úpravách pro zimní kempování.
Aby bylo vůbec samotné jezdění kolikrát náročnějším terénem se sněhem či náledím jednodušší, zvýšil Nissan světlou výšku a přidal speciální terénní pneumatiky, dále reflektory a blatníky. Uvnitř pak přidal 220V zásuvku, aby bylo možné využívat různé elektrické spotřebiče typu lednička, rychlovarná konvice, apod. Baterii pak dobíjí solární panely umístěné na střeše, kterou navíc můžete zvednout a získat tak uvnitř o něco více prostoru. Nechybí ani skládací postele, izolovaná skla, či něco na způsob táborové kuchyně.
Automobilka Nissan zatím nemá v plánu tento specifický elektrický vůz vyrábět, nicméně změnit by to mohl větší zájem fanoušků. Tak uvidíme!
Designéři z Nissanu občas podobným způsobem popustí uzdu fantazii a přijdou s konceptem elektrického auta. V loňském roce firma například ukázala předělávku elektromobilu Nissan Leaf, který by měl zachraňovat svět. O dva roky dříve jsme viděli koncept kempovací elektrické dodávky Nissan e-NV200. A právě na tento pokus navazují se svým nejnovějším konceptem elektrické dodávky uzpůsobené pro zimní kempování.
Koncept upravené elektrické dodávky od Nissanu jezdí čistě na baterky, stejně jako model e-NV200, který je pouze předělávkou spalovacího modelu. Elektromotor používá z elektromobilu Leaf, takže už na dnešní dobu nejde o žádnou hitparádu. Baterie má kapacitu 40 kWh, tedy dojezd kolem 200 km dle normy WLTP. O tyto parametry ovšem u nejnovější předělávky tolik nejde. Mnohem více zde záleží na speciálních úpravách pro zimní kempování.
Aby bylo vůbec samotné jezdění kolikrát náročnějším terénem se sněhem či náledím jednodušší, zvýšil Nissan světlou výšku a přidal speciální terénní pneumatiky, dále reflektory a blatníky. Uvnitř pak přidal 220V zásuvku, aby bylo možné využívat různé elektrické spotřebiče typu lednička, rychlovarná konvice, apod. Baterii pak dobíjí solární panely umístěné na střeše, kterou navíc můžete zvednout a získat tak uvnitř o něco více prostoru. Nechybí ani skládací postele, izolovaná skla, či něco na způsob táborové kuchyně.
Automobilka Nissan zatím nemá v plánu tento specifický elektrický vůz vyrábět, nicméně změnit by to mohl větší zájem fanoušků. Tak uvidíme!