Nissan Leaf Nismo (2018) poznáte už na první pohled díky jemu sportovnějšímu zevnějšku, než u klasického modelu Nissan Leaf (2018). Nicméně pod kapotou zůstává stále elektromotor s výkonem 150 koní a točivým momentem 320 Nm. Změny se ovšem odehrály u podvozku, který navíc specialisté postavili na 18palcová kola. A zlepšili akceleraci. Škoda, že v tomto směru zatím neznáme žádná čísla.
Nissan Leaf Nismo se začne prodávat na konci července, a to pouze v domovském Japonsku. O prodeji na dalších trzích zatím výrobce nepromluvil, takže je otázkou, jestli se tak vůbec někdy stane.
Spojení sportovně laděný elektromobil není jen sen, ale realita, a do budoucna se bude objevovat nejspíše čím dále častěji.
Jeden takový má nyní Nissan a vznikl ve spolupráci s dceřinou sportovní divizí Nismo. Ta se vyřádila na elektromobilu, který je nejpopulárnější na Starém kontinentu.
Nissan Leaf Nismo (2018) poznáte už na první pohled díky jemu sportovnějšímu zevnějšku, než u klasického modelu Nissan Leaf (2018). Nicméně pod kapotou zůstává stále elektromotor s výkonem 150 koní a točivým momentem 320 Nm. Změny se ovšem odehrály u podvozku, který navíc specialisté postavili na 18palcová kola. A zlepšili akceleraci. Škoda, že v tomto směru zatím neznáme žádná čísla.
Nissan Leaf Nismo se začne prodávat na konci července, a to pouze v domovském Japonsku. O prodeji na dalších trzích zatím výrobce nepromluvil, takže je otázkou, jestli se tak vůbec někdy stane.