Nástupce legendárního BMW M1 se právě prohání po Nürburgringu, kde vyškolení jezdci testují poslední drobné detaily před oficiálním uvedením. Nové BMW XM se má ukázat světu v celé své kráse někdy na konci tohoto roku a otázka je zcela jasná – dokáže naplnit obrovská očekávání? Papírově to vypadá, že snad ano.
Při uvedení na trh můžeme očekávat velmi slibnou motorizaci, a sice twin-turbo V8 s obsahem 4,4 litru v kombinaci s elektrickým motorem. Tato kanonáda vyprodukuje dohromady 644 koní s točivým momentem zhruba 884 Nm. Poté nás čeká ještě druhá motorizace s výkonem až nesmyslných 750 koní.
BMW XM v sobě bude ukrývat 48V architekturu a podle prvotních odhadů zvládne čistě na elektřinu urazit okolo 50–80 kilometrů. To je určitě zajímavá zpráva a ruku na srdce, možná i přestřelená. Takto těžké a velké SUV bude rádo, když při jízdě „na spotřebu“ zvládne líznout spodní hranici.
Čtěte také: Revoluce na obzoru? BMW iX otestuje baterii s neuvěřitelným dojezdem 965 kilometrů
Vraťme se ovšem k samotnému designu, který můžeme spatřit díky šikovným špiónům z webu Motor1. Na Nürburgringu se údajně prohání již finální prototyp, jehož karoserie by měla být shodná s tou, která půjde ve finále do výroby. A hned na první pohled je patrné, že se jedná o obra.
Fanoušky značky BMW XM pravděpodobně nepotěší, a to hlavně díky děleným světlometům, které lemují výraznou mřížku chladiče. Zároveň může kdokoliv namítnout, že něco takového nemůže být přece nástupce legendy jako je BMW M1. Posouzení však necháme na chvíli, kdy se nám XM představí v celé své kráse.
Nástupce legendárního BMW M1 se právě prohání po Nürburgringu, kde vyškolení jezdci testují poslední drobné detaily před oficiálním uvedením. Nové BMW XM se má ukázat světu v celé své kráse někdy na konci tohoto roku a otázka je zcela jasná – dokáže naplnit obrovská očekávání? Papírově to vypadá, že snad ano.
Při uvedení na trh můžeme očekávat velmi slibnou motorizaci, a sice twin-turbo V8 s obsahem 4,4 litru v kombinaci s elektrickým motorem. Tato kanonáda vyprodukuje dohromady 644 koní s točivým momentem zhruba 884 Nm. Poté nás čeká ještě druhá motorizace s výkonem až nesmyslných 750 koní.
BMW XM v sobě bude ukrývat 48V architekturu a podle prvotních odhadů zvládne čistě na elektřinu urazit okolo 50–80 kilometrů. To je určitě zajímavá zpráva a ruku na srdce, možná i přestřelená. Takto těžké a velké SUV bude rádo, když při jízdě „na spotřebu“ zvládne líznout spodní hranici.
Čtěte také: Revoluce na obzoru? BMW iX otestuje baterii s neuvěřitelným dojezdem 965 kilometrů
Vraťme se ovšem k samotnému designu, který můžeme spatřit díky šikovným špiónům z webu Motor1. Na Nürburgringu se údajně prohání již finální prototyp, jehož karoserie by měla být shodná s tou, která půjde ve finále do výroby. A hned na první pohled je patrné, že se jedná o obra.
Fanoušky značky BMW XM pravděpodobně nepotěší, a to hlavně díky děleným světlometům, které lemují výraznou mřížku chladiče. Zároveň může kdokoliv namítnout, že něco takového nemůže být přece nástupce legendy jako je BMW M1. Posouzení však necháme na chvíli, kdy se nám XM představí v celé své kráse.