Od doby zahájení prodeje prvního elektromobilu značky Xiaomi uběhl měsíc a půl. Sociální sítě se neustále plní zajímavými i bizarními příhodami spojeným s tímto modelem SU7. Bohužel se mezi příběhy objevují i nehody a nepříjemné poruchy. Jedna z nich je velmi kuriózní. Majitel se novým vozem svezl pouhých 39 kilometrů, než musel zavolat odtahovou službu.
Co ovšem tuto závadu činí o to více nepochopitelnou je, že vůz prý nepůjde opravit. Společnost Xiaomi si vyžádala dovoz vozu do továrny, kde budou nejdříve důkladně studovat příčinu poruchy. Nad případem stále visí velké množství neznámých. Majitel, pan Wen, si vůz objednal s předstihem. Na dodání čekal měsíc a převzal si jej teprve začátkem května.
O dva dny později se na sociálních sítích podělil o své nové zkušenosti. Při rychlé jízdě po dálnici vůz odmítl pokračovat v jízdě a řidič musel vůz odstavit u krajnice. Od vyzvednutí po závadu ujel s vozem pouhých 39 kilometrů. Bez bližších informací vůz majiteli sdělil, že vůz bude zastavovat, ať s ním bezpečně zajede ke kraji. Po odstavení vůz zahlásil chybu na pohonném ústrojí. U vozidla již nebylo dále možné zařadit ze žádných jízdních směrů.
Čtěte také: Xiaomi už chystá druhé elektroauto. Bude to ještě větší hitparáda
Dealer potvrdil přijetí vozu i stížnosti majitele. Podle jejich vyjádření není zřejmé kde se stala chyba a zda vůbec půjde opravit. Vůz bude nutné odvézt do továrny k důkladné analýze. Wen od automobilky požaduje nové vozidlo bez nutnosti dlouhého čekání. Jelikož všechny modely v produkci ale již své budoucí majitele znají, není aktuálně možné takovému požadavku vyhovět. Dealer nyní řeší možné vrácení částky včetně náhrady škody, takové řešení ale majitel zatím odmítá.
Xiaomi se nyní řadí na elektromobilovém trhu na šestou příčku. Od počátku prodej již doručili přes 8 500 vozů. Wen rozhodně není jediný, kdo s vozem ale řeší nepříjemné situace. Majitelé zveřejňují problémy s automatickým brzdným systémem AEB. Oprava bude sjednána až s další online aktualizací systému. Nekonzistentní je i míra lakování, stížnosti se pojí i s nadměrným opotřebením sedadel.
Od doby zahájení prodeje prvního elektromobilu značky Xiaomi uběhl měsíc a půl. Sociální sítě se neustále plní zajímavými i bizarními příhodami spojeným s tímto modelem SU7. Bohužel se mezi příběhy objevují i nehody a nepříjemné poruchy. Jedna z nich je velmi kuriózní. Majitel se novým vozem svezl pouhých 39 kilometrů, než musel zavolat odtahovou službu.
Co ovšem tuto závadu činí o to více nepochopitelnou je, že vůz prý nepůjde opravit. Společnost Xiaomi si vyžádala dovoz vozu do továrny, kde budou nejdříve důkladně studovat příčinu poruchy. Nad případem stále visí velké množství neznámých. Majitel, pan Wen, si vůz objednal s předstihem. Na dodání čekal měsíc a převzal si jej teprve začátkem května.
O dva dny později se na sociálních sítích podělil o své nové zkušenosti. Při rychlé jízdě po dálnici vůz odmítl pokračovat v jízdě a řidič musel vůz odstavit u krajnice. Od vyzvednutí po závadu ujel s vozem pouhých 39 kilometrů. Bez bližších informací vůz majiteli sdělil, že vůz bude zastavovat, ať s ním bezpečně zajede ke kraji. Po odstavení vůz zahlásil chybu na pohonném ústrojí. U vozidla již nebylo dále možné zařadit ze žádných jízdních směrů.
Čtěte také: Xiaomi už chystá druhé elektroauto. Bude to ještě větší hitparáda
Dealer potvrdil přijetí vozu i stížnosti majitele. Podle jejich vyjádření není zřejmé kde se stala chyba a zda vůbec půjde opravit. Vůz bude nutné odvézt do továrny k důkladné analýze. Wen od automobilky požaduje nové vozidlo bez nutnosti dlouhého čekání. Jelikož všechny modely v produkci ale již své budoucí majitele znají, není aktuálně možné takovému požadavku vyhovět. Dealer nyní řeší možné vrácení částky včetně náhrady škody, takové řešení ale majitel zatím odmítá.
Xiaomi se nyní řadí na elektromobilovém trhu na šestou příčku. Od počátku prodej již doručili přes 8 500 vozů. Wen rozhodně není jediný, kdo s vozem ale řeší nepříjemné situace. Majitelé zveřejňují problémy s automatickým brzdným systémem AEB. Oprava bude sjednána až s další online aktualizací systému. Nekonzistentní je i míra lakování, stížnosti se pojí i s nadměrným opotřebením sedadel.