Na český trh přichází hybridní verze nového Fordu Mondeo

Všechny verze Fordu Mondeo byly modernizovány, pokud jde o exteriér i technologie. Zcela nové je však elektrifikované provedení Mondeo Hybrid kombi, které kombinuje benzinový motor s elektromotorem.

Tip: Ford Mondeo přichází ve variantě s hybridním pohonem

Ford Mondeo Hybrid nabízí díky vytříbené automatické převodovce a schopnosti tichého rozjezdu velmi specifický zážitek z jízdy. Když k tomu připočteme výhodu nízkých emisí, očekáváme, že podíl hybridní varianty na prodejních výsledcích dosáhne až 50 %,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „Současně uvádíme nový vznětový motor se systémem SCR, který s rezervou splňuje požadavky emisních norem Euro 6d Temp, a novou osmistupňovou samočinnou převodovku.“

Novinka je pro zákazníky v České republice k objednání za 949 900 korun, pokud jde o hybridní verzi. Cena je navíc srovnatelná s nejbližší variantou modelu se spalovacím motorem. Ford Mondeo se vyrábí v moderním montážním závodu ve španělské Valencii. Čtvrtá generace Mondea, která se začala prodávat v roce 2015, má v Evropě na kontě již více než 250 000 prodaných vozů.

“Nové Mondeo Hybrid kombi zpřístupňuje přednosti hybridního pohonu i zákazníkům, kteří potřebují větší přepravní kapacitu. Použitá hnací soustava umožňuje v mnoha provozních scénářích jízdu na tichý a úsporný elektrický pohon, přitom však zachovává dojezd a svobodu tradičního spalovacího motoru.” uvádí automobilka ve své tiskové zprávě.

Nový Ford Mondeo Hybrid může jezdit i v čistě elektrickém režimu, což se hodí zejména ve městě, kde tím dochází ke snižování lokálních emisí. Ovšem baterie je potřeba patřičně během jízdy dobíjet, a to rekuperací, tedy brzděním. Hnací soustavu tvoří speciálně vyvinutý benzinový motor 2,0 l, který pracuje v Atkinsonově cyklu, elektromotor sloužící jako podpora spalovacího motoru a generátor, jenž umožňuje rekuperační dobíjení kapalinou chlazené, recyklovatelné Li-Ion baterie o kapacitě 1,4 kWh, uložené za zadními sedadly.

Celkový výkon hybridní soustavy činí 138 kW (187 koní), kola jsou poháněna přes automatickou převodovku s plynule měnitelným převodem. Rekuperací lze zachytit až 90 % energie, která se při zpomalování či brzdění jinak ztrácí. “I díky tomu nabízí Mondeo Hybrid kombi mimořádně nízkou spotřebu paliva. Očekávané hodnoty jsou 4,4 l/100 km, respektive 101 gramů CO2 na kilometr. A velmi zajímavou výhodu nabízí hybridní Mondeo pražským řidičům: může totiž po zaplacení velmi nízkého registračního poplatku zdarma parkovat kdekoli na modrých i fialových parkovacích zónách.” se můžeme dále dočíst ve zprávě od společnosti Ford.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Na český trh přichází hybridní verze nového Fordu Mondeo

Všechny verze Fordu Mondeo byly modernizovány, pokud jde o exteriér i technologie. Zcela nové je však elektrifikované provedení Mondeo Hybrid kombi, které kombinuje benzinový motor s elektromotorem.

Tip: Ford Mondeo přichází ve variantě s hybridním pohonem

Ford Mondeo Hybrid nabízí díky vytříbené automatické převodovce a schopnosti tichého rozjezdu velmi specifický zážitek z jízdy. Když k tomu připočteme výhodu nízkých emisí, očekáváme, že podíl hybridní varianty na prodejních výsledcích dosáhne až 50 %,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „Současně uvádíme nový vznětový motor se systémem SCR, který s rezervou splňuje požadavky emisních norem Euro 6d Temp, a novou osmistupňovou samočinnou převodovku.“

Novinka je pro zákazníky v České republice k objednání za 949 900 korun, pokud jde o hybridní verzi. Cena je navíc srovnatelná s nejbližší variantou modelu se spalovacím motorem. Ford Mondeo se vyrábí v moderním montážním závodu ve španělské Valencii. Čtvrtá generace Mondea, která se začala prodávat v roce 2015, má v Evropě na kontě již více než 250 000 prodaných vozů.

“Nové Mondeo Hybrid kombi zpřístupňuje přednosti hybridního pohonu i zákazníkům, kteří potřebují větší přepravní kapacitu. Použitá hnací soustava umožňuje v mnoha provozních scénářích jízdu na tichý a úsporný elektrický pohon, přitom však zachovává dojezd a svobodu tradičního spalovacího motoru.” uvádí automobilka ve své tiskové zprávě.

Nový Ford Mondeo Hybrid může jezdit i v čistě elektrickém režimu, což se hodí zejména ve městě, kde tím dochází ke snižování lokálních emisí. Ovšem baterie je potřeba patřičně během jízdy dobíjet, a to rekuperací, tedy brzděním. Hnací soustavu tvoří speciálně vyvinutý benzinový motor 2,0 l, který pracuje v Atkinsonově cyklu, elektromotor sloužící jako podpora spalovacího motoru a generátor, jenž umožňuje rekuperační dobíjení kapalinou chlazené, recyklovatelné Li-Ion baterie o kapacitě 1,4 kWh, uložené za zadními sedadly.

Celkový výkon hybridní soustavy činí 138 kW (187 koní), kola jsou poháněna přes automatickou převodovku s plynule měnitelným převodem. Rekuperací lze zachytit až 90 % energie, která se při zpomalování či brzdění jinak ztrácí. “I díky tomu nabízí Mondeo Hybrid kombi mimořádně nízkou spotřebu paliva. Očekávané hodnoty jsou 4,4 l/100 km, respektive 101 gramů CO2 na kilometr. A velmi zajímavou výhodu nabízí hybridní Mondeo pražským řidičům: může totiž po zaplacení velmi nízkého registračního poplatku zdarma parkovat kdekoli na modrých i fialových parkovacích zónách.” se můžeme dále dočíst ve zprávě od společnosti Ford.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."