Automobilka Tesla se během většiny své existenci vyhýbala jakékoli tradiční reklamě. Místo toho se spoléhala na ústní šeptandu a příspěvky od svého generálního ředitele Elona Muska, kterého na sociální síti X sleduje více než 181,5 milionu lidí.
Vše se změnilo teprve loni na výroční schůzi akcionářů, kdy Musk oznámil, že společnost „zkusí trochu reklamy a uvidí, jak to půjde“. Zdá se však, že firma opět mění strategii. V rámci aktuálního propouštění zrušila celý marketingový tým, který měl reklamu na starosti. O práci tak přišlo více než 40 lidí, píše agentura Bloomberg.
Ke zrušení marketingového týmu se na sociální síti X vyjádřil i sám Elon Musk, když reagoval na příspěvek, podle něhož mohli propuštění zaměstnanci se svými reklamami odvést lepší práci. „Přesně tak. Reklamy byly příliš obecné – mohlo to být jakékoli auto,“ napsal Musk.
Ten se nikdy netajil svou silnou averzí až nenávistí k reklamě. Podle serveru Business Insider Musk řekl, že souhlasil s tím, aby Tesla začala inzerovat pouze proto, že ho k tomu vyzvali akcionáři Tesly. Jeden z nich měl přitom tvrdit, že společnost musí být více jako Tesla. Od té doby se reklamy Tesla zobrazují ve výsledcích vyhledávání Google, na YouTube a v posledních měsících proniká i na Muskovu sociální síť X.
Rozhodnutí Tesly snížit počet marketingových týmů přichází poté, co se prodeje Tesly propadly a společnost na začátku tohoto měsíce oznámila nižší než očekávaná čísla dodávek. Agentura Bloomberg s odvoláním na informovaný zdroj uvedla, že Tesla má v Evropě ještě menší marketingový tým.
Čtěte také: Robotaxi od Tesly má změnit svět. Co už teď Muskův autopilot umí?
Už minulý týden Tesla propustila kvůli neuspokojivým hospodářským výsledkům více než desetinu svých zaměstnanců. Automobilka po celém světě zaměstnávala více než 140 tisíc lidí. Tak jak to má Musk ve zvyku, řada lidí se o zrušení své pracovní pozice dozvěděla tak, že jim přestala fungovat vstupní karta nebo ztratili přístup ke svým firemním e-mailovým schránkám. Agentura Bloomberg uvedla, že propouštění mimo jiné významně postihlo i designové studio Tesly v kalifornském Hawthorne.
Automobilka Tesla se během většiny své existenci vyhýbala jakékoli tradiční reklamě. Místo toho se spoléhala na ústní šeptandu a příspěvky od svého generálního ředitele Elona Muska, kterého na sociální síti X sleduje více než 181,5 milionu lidí.
Vše se změnilo teprve loni na výroční schůzi akcionářů, kdy Musk oznámil, že společnost „zkusí trochu reklamy a uvidí, jak to půjde“. Zdá se však, že firma opět mění strategii. V rámci aktuálního propouštění zrušila celý marketingový tým, který měl reklamu na starosti. O práci tak přišlo více než 40 lidí, píše agentura Bloomberg.
Ke zrušení marketingového týmu se na sociální síti X vyjádřil i sám Elon Musk, když reagoval na příspěvek, podle něhož mohli propuštění zaměstnanci se svými reklamami odvést lepší práci. „Přesně tak. Reklamy byly příliš obecné – mohlo to být jakékoli auto,“ napsal Musk.
Ten se nikdy netajil svou silnou averzí až nenávistí k reklamě. Podle serveru Business Insider Musk řekl, že souhlasil s tím, aby Tesla začala inzerovat pouze proto, že ho k tomu vyzvali akcionáři Tesly. Jeden z nich měl přitom tvrdit, že společnost musí být více jako Tesla. Od té doby se reklamy Tesla zobrazují ve výsledcích vyhledávání Google, na YouTube a v posledních měsících proniká i na Muskovu sociální síť X.
Rozhodnutí Tesly snížit počet marketingových týmů přichází poté, co se prodeje Tesly propadly a společnost na začátku tohoto měsíce oznámila nižší než očekávaná čísla dodávek. Agentura Bloomberg s odvoláním na informovaný zdroj uvedla, že Tesla má v Evropě ještě menší marketingový tým.
Čtěte také: Robotaxi od Tesly má změnit svět. Co už teď Muskův autopilot umí?
Už minulý týden Tesla propustila kvůli neuspokojivým hospodářským výsledkům více než desetinu svých zaměstnanců. Automobilka po celém světě zaměstnávala více než 140 tisíc lidí. Tak jak to má Musk ve zvyku, řada lidí se o zrušení své pracovní pozice dozvěděla tak, že jim přestala fungovat vstupní karta nebo ztratili přístup ke svým firemním e-mailovým schránkám. Agentura Bloomberg uvedla, že propouštění mimo jiné významně postihlo i designové studio Tesly v kalifornském Hawthorne.