Jeden by řekl, že na tunelu už není moc co vymýšlet. Elon Musk si to ale nemyslí a vesele si podkopává Los Angeles.
Tip: Podívejte se, jak vypadá průjezd tunelem Boring Company
Cílem Muskova snažení je dostat dopravu z povrchu pod zem. To také není nic objevného, ostatně, nejslavnější český tunel Blanka je důkazem, že pokrok už dorazil i k nám. Ale zpět k Boring Company, ražba prvního tunelu pod LA probíhala pomocí stroje jménem Godot, který Musk jednoduše zakoupil od firmy, která se výrobou takových strojů zabývá. Bylo tomu tak proto, aby si inženýři z Boring Company vůbec vyzkoušeli, jak se takový tunel razí a co všechno to obnáší.
Po vybudování zhruba jednu míli dlouhého testovacího tunelu Boring Company zakoupila další takový stroj, ale tentokrát už použitý a modifikovala ho. Jeho jméno je Line-Storm. V prosinci roku 2018 pak Musk oznámil, že pracují na třetím ražebním stroji, pojmenovaném Prufrock. Cílem bylo ztrojnásobit rychlost práce, upravit frézu a zautomatizovat některé další funkce. Podle Muska totiž firmy, které razí tunely, dělají ražbu jen asi 10 minut z každé hodiny, kterou pracují. Zbytek času zaberou práce kolem, tedy zpevňování tunelu, vyvážení zeminy a veškerá logistika kolem.
Prufrock is alive pic.twitter.com/VH2YDAw4rb
— The Boring Company (@boringcompany) February 23, 2020
Musk tvrdí, že vidí potenciál k tomu, aby se postup prací při ražbách tunelů zrychlil 15x. Vše je podle něj o automatizaci činností, které se jinak musejí dělat manuálně. Na Twitteru se nyní objevil obrázek zkompletovaného stroje. Podrobnosti, jako kde je zkoušen nebo kdy se dočkáme reálného nasazení, jsou zatím neznámé.
Jeden by řekl, že na tunelu už není moc co vymýšlet. Elon Musk si to ale nemyslí a vesele si podkopává Los Angeles.
Tip: Podívejte se, jak vypadá průjezd tunelem Boring Company
Cílem Muskova snažení je dostat dopravu z povrchu pod zem. To také není nic objevného, ostatně, nejslavnější český tunel Blanka je důkazem, že pokrok už dorazil i k nám. Ale zpět k Boring Company, ražba prvního tunelu pod LA probíhala pomocí stroje jménem Godot, který Musk jednoduše zakoupil od firmy, která se výrobou takových strojů zabývá. Bylo tomu tak proto, aby si inženýři z Boring Company vůbec vyzkoušeli, jak se takový tunel razí a co všechno to obnáší.
Po vybudování zhruba jednu míli dlouhého testovacího tunelu Boring Company zakoupila další takový stroj, ale tentokrát už použitý a modifikovala ho. Jeho jméno je Line-Storm. V prosinci roku 2018 pak Musk oznámil, že pracují na třetím ražebním stroji, pojmenovaném Prufrock. Cílem bylo ztrojnásobit rychlost práce, upravit frézu a zautomatizovat některé další funkce. Podle Muska totiž firmy, které razí tunely, dělají ražbu jen asi 10 minut z každé hodiny, kterou pracují. Zbytek času zaberou práce kolem, tedy zpevňování tunelu, vyvážení zeminy a veškerá logistika kolem.
Prufrock is alive pic.twitter.com/VH2YDAw4rb
— The Boring Company (@boringcompany) February 23, 2020
Musk tvrdí, že vidí potenciál k tomu, aby se postup prací při ražbách tunelů zrychlil 15x. Vše je podle něj o automatizaci činností, které se jinak musejí dělat manuálně. Na Twitteru se nyní objevil obrázek zkompletovaného stroje. Podrobnosti, jako kde je zkoušen nebo kdy se dočkáme reálného nasazení, jsou zatím neznámé.