Kdo by si nedokázal představit strávit celý den na slunné pláži. Takový den je vhodné zakončit v blízkém baru na aperitivu a nějaké výborné večeři. Jenže jste celí od písku a rádi byste se před sociálním večerem opláchli. Písek si navíc nechcete natahat ani do svého vozu. Na takové nepříjemnosti myslel Fiat při navrhování svého nejnovějšího elektrického mini vozítka.
Fiat Topolino Dolcevita nabídne skvělou vychytávku, kterou znají především majitelé velkých obytných dodávek a přestaveb. Vestavěná sprcha vám pomůže se opláhnout a očistit, aniž byste museli navštívat váš apartmán nebo hotel. Nepředstavujte si žádnou plnohodnotnou nafukovací koupelnu, z karoserie jednoduše vytáhnete sprchovací hlavici a jednoduše se opláchnete. Po návratu z pláže se tak postaráte o to nejdůležitější.
Fiat mikro elektrické vozidlo představil jako ideálního parťáka do příměstských vesniček nebo chaotického městského provozu. Jeho maximální rychlost je omezena na 45 km/h a ujede zhruba 75 kilometrů. Díky omezovači a parametrům vozu je možné jej řídit již od 15 let. Cena na italském a francouzském trhu se pohybuje kolem 10 tisíc eur. Vozy s miniaturním půdorysem se dostávají postupně z Číny i do evropských měst a rozhodně to dává smysl. Rozhodně jsou pro krátké přesuny výhodnější než velká a přerostlá SUV.
Čtěte také: Fiat 600e představen. Je to svěží elektrické SUV s dojezdem až 400 kilometrů
Jestliže jste takové praktické povahy a zajímá vás spíše jednoduchost přesunu a základní vybavení, je Fiat Topolino přesně to, co by se vám mohlo hodit. Svým určením i vzhledem se hodí především do slunných a teplých oblastí, a to i kvůli absenci běžných dveří. Je to vlastně takový golfový vozík v elegantním hávu s mnoha vychytávkami.
Nejspíše se nedá očekávat, že by se Topolino dostal oficiálně i na český trh, nicméně jeho evropská dostupnost a homologace to vyloženě nezpochybňují. Vždyť i v současném letním horku by se takové vozítko na přesun po Praze nebo Brně perfektně hodilo. Je navíc možné, že Fiat časem uvede i klasickou městskou verzi s lepší boční ochranou cestujících.
Kdo by si nedokázal představit strávit celý den na slunné pláži. Takový den je vhodné zakončit v blízkém baru na aperitivu a nějaké výborné večeři. Jenže jste celí od písku a rádi byste se před sociálním večerem opláchli. Písek si navíc nechcete natahat ani do svého vozu. Na takové nepříjemnosti myslel Fiat při navrhování svého nejnovějšího elektrického mini vozítka.
Fiat Topolino Dolcevita nabídne skvělou vychytávku, kterou znají především majitelé velkých obytných dodávek a přestaveb. Vestavěná sprcha vám pomůže se opláhnout a očistit, aniž byste museli navštívat váš apartmán nebo hotel. Nepředstavujte si žádnou plnohodnotnou nafukovací koupelnu, z karoserie jednoduše vytáhnete sprchovací hlavici a jednoduše se opláchnete. Po návratu z pláže se tak postaráte o to nejdůležitější.
Fiat mikro elektrické vozidlo představil jako ideálního parťáka do příměstských vesniček nebo chaotického městského provozu. Jeho maximální rychlost je omezena na 45 km/h a ujede zhruba 75 kilometrů. Díky omezovači a parametrům vozu je možné jej řídit již od 15 let. Cena na italském a francouzském trhu se pohybuje kolem 10 tisíc eur. Vozy s miniaturním půdorysem se dostávají postupně z Číny i do evropských měst a rozhodně to dává smysl. Rozhodně jsou pro krátké přesuny výhodnější než velká a přerostlá SUV.
Čtěte také: Fiat 600e představen. Je to svěží elektrické SUV s dojezdem až 400 kilometrů
Jestliže jste takové praktické povahy a zajímá vás spíše jednoduchost přesunu a základní vybavení, je Fiat Topolino přesně to, co by se vám mohlo hodit. Svým určením i vzhledem se hodí především do slunných a teplých oblastí, a to i kvůli absenci běžných dveří. Je to vlastně takový golfový vozík v elegantním hávu s mnoha vychytávkami.
Nejspíše se nedá očekávat, že by se Topolino dostal oficiálně i na český trh, nicméně jeho evropská dostupnost a homologace to vyloženě nezpochybňují. Vždyť i v současném letním horku by se takové vozítko na přesun po Praze nebo Brně perfektně hodilo. Je navíc možné, že Fiat časem uvede i klasickou městskou verzi s lepší boční ochranou cestujících.