Elektromobil jako moderní taxík má samé výhody. Jízdy jsou převážně ve městě, kde auta na baterky mohou ukázat své silné stránky. Dojezd se blíží hodnotám slibovaným výrobcem, z křižovatek vypálíte jako první a vždycky je někde poblíž nabíječka.
Člověk, který se jmenuje Andy Slye se podělil o své zkušenosti. Pracuje jako řidič pro Uber a Lift. Andy uvádí jako příklad prvních 16 jízd, kdy najel za 3,3 hodiny 173 kilometrů. Za tu dobu si vydělal 245 dolarů, což je 5 686 korun. Po přepočtu na hodinový výdělek to vychází na 74,24 dolarů, tedy 1 723 korun. To není špatné, ne?
Jistě, je třeba odečíst náklady, ty jsou na oněch 173 kilometrů neuvěřitelných 2,11 dolarů, na naši měnu je to 49 korun. Po odečtení daní to pak Andymu vychází na 56,96 dolarů na hodinu, což je stále velice slušných 1 322. Slovy bývalého předsedy ČSSD: “Kdo z vás to má?”
Jelikož je Model 3 řazen ve službách Lifr a Uber mezi prémiová vozidla, tak aby si snížil daně, dělá Andy ještě jeden trik. Kdykoliv sedne do auta, zapne Lift, nastaví, že chce přijímat jen “prémiové jízdy”, kterých je minimum, ale nepřijme žádnou. Tak si může jet kam chce, ale všechny tyto jízdy jsou v podstatě brány jako náklady na jeho podnikání.
Zdroj: youtube
Elektromobil jako moderní taxík má samé výhody. Jízdy jsou převážně ve městě, kde auta na baterky mohou ukázat své silné stránky. Dojezd se blíží hodnotám slibovaným výrobcem, z křižovatek vypálíte jako první a vždycky je někde poblíž nabíječka.
Člověk, který se jmenuje Andy Slye se podělil o své zkušenosti. Pracuje jako řidič pro Uber a Lift. Andy uvádí jako příklad prvních 16 jízd, kdy najel za 3,3 hodiny 173 kilometrů. Za tu dobu si vydělal 245 dolarů, což je 5 686 korun. Po přepočtu na hodinový výdělek to vychází na 74,24 dolarů, tedy 1 723 korun. To není špatné, ne?
Jistě, je třeba odečíst náklady, ty jsou na oněch 173 kilometrů neuvěřitelných 2,11 dolarů, na naši měnu je to 49 korun. Po odečtení daní to pak Andymu vychází na 56,96 dolarů na hodinu, což je stále velice slušných 1 322. Slovy bývalého předsedy ČSSD: “Kdo z vás to má?”
Jelikož je Model 3 řazen ve službách Lifr a Uber mezi prémiová vozidla, tak aby si snížil daně, dělá Andy ještě jeden trik. Kdykoliv sedne do auta, zapne Lift, nastaví, že chce přijímat jen “prémiové jízdy”, kterých je minimum, ale nepřijme žádnou. Tak si může jet kam chce, ale všechny tyto jízdy jsou v podstatě brány jako náklady na jeho podnikání.
Zdroj: youtube