Koncern Stellantis odhaluje nové informace o své značce Lancia, která se chystá vkročit do světa elektromobility. Ta plánuje od roku 2026 vyrábět pouze elektrické vozy, ovšem prvního čistě elektrického modelu se máme dočkat již o několik let dříve, konkrétně v roce 2024.
Zatímco k plné elektrifikaci značky má dojít až v roce 2026, tak první elektromobil má přijít již v roce 2024. Plně elektrický model nese značení Lancia Ypsilon, přičemž má díky své délce 4 metry spadat pod sedany či hatchbacky.
O dva roky později by měl následovat další elektromobil Lancia. Tentokrát má jít o vlajkový model s délkou asi 4,6 metru. Jeho jméno však zatím není známé. Na rok 2028 je pak naplánovaný elektrický nástupce modelu Lancia Delta, který bude dlouhý 4,4 metru.
Čtěte také: Hrozí blackout! Elektromobily nebude kde nabíjet, varuje Kalifornie
Automobilka chce s těmito třemi elektrickými modely pokrýt až 50 % všech svých prodejů. Kromě toho mají také posílit působení koncernu Stellantis ve zmíněném segmentu sedanů a hatchbacků. Od roku 2028 má značka prodávat již jen elektrické vozy.
Společně s tím hodlá expandovat na další trhy, přičemž až v 60 hlavních evropských městech má dojít k vytvoření sítě zhruba 100 dealerů. Zároveň chce značka až polovinu prodejů vést online. Chystá se tak na proces digitalizace. Uvidíme, jak se automobilce povede prosadit.
Koncern Stellantis odhaluje nové informace o své značce Lancia, která se chystá vkročit do světa elektromobility. Ta plánuje od roku 2026 vyrábět pouze elektrické vozy, ovšem prvního čistě elektrického modelu se máme dočkat již o několik let dříve, konkrétně v roce 2024.
Zatímco k plné elektrifikaci značky má dojít až v roce 2026, tak první elektromobil má přijít již v roce 2024. Plně elektrický model nese značení Lancia Ypsilon, přičemž má díky své délce 4 metry spadat pod sedany či hatchbacky.
O dva roky později by měl následovat další elektromobil Lancia. Tentokrát má jít o vlajkový model s délkou asi 4,6 metru. Jeho jméno však zatím není známé. Na rok 2028 je pak naplánovaný elektrický nástupce modelu Lancia Delta, který bude dlouhý 4,4 metru.
Čtěte také: Hrozí blackout! Elektromobily nebude kde nabíjet, varuje Kalifornie
Automobilka chce s těmito třemi elektrickými modely pokrýt až 50 % všech svých prodejů. Kromě toho mají také posílit působení koncernu Stellantis ve zmíněném segmentu sedanů a hatchbacků. Od roku 2028 má značka prodávat již jen elektrické vozy.
Společně s tím hodlá expandovat na další trhy, přičemž až v 60 hlavních evropských městech má dojít k vytvoření sítě zhruba 100 dealerů. Zároveň chce značka až polovinu prodejů vést online. Chystá se tak na proces digitalizace. Uvidíme, jak se automobilce povede prosadit.