Evropa z velké části stojí na automobilovém průmyslu, pro který disponuje spoustou kvalifikovaných pracovníků všech úrovní. A Kia se potýká s problémem dlouhých dodacích lhůt pro evropské zákazníky. Řešení je tedy nasnadě.
Jako příklad může posloužit e-Niro. Na to se čeká více, jak rok, což je v tomto velice dynamicky se rozvíjejícím oboru dost dlouhá doba. Výroba v Evropě by tedy dávala smysl a mohla by pomoci zvednout prodeje automobilky na tomto kontinentu.
Navíc, dle slov Emilia Herrery, ředitele Kia pro Evropu, si jejich dodavatel baterií LG Chemical, hledá vhodnou příležitost pro zahájení výroby v České republice, na Slovensku nebo v Maďarsku. I to by samozřejmě byla výhoda pro Kiu, pokud by se baterie nemusely převážet z velké dálky. Z výroby v Evropě by pak nakonec těžili především zákazníci.
Zdroj: electrive
Evropa z velké části stojí na automobilovém průmyslu, pro který disponuje spoustou kvalifikovaných pracovníků všech úrovní. A Kia se potýká s problémem dlouhých dodacích lhůt pro evropské zákazníky. Řešení je tedy nasnadě.
Tip: Test Kia Optima PHEV: prodejte dieselové passaty
Jako příklad může posloužit e-Niro. Na to se čeká více, jak rok, což je v tomto velice dynamicky se rozvíjejícím oboru dost dlouhá doba. Výroba v Evropě by tedy dávala smysl a mohla by pomoci zvednout prodeje automobilky na tomto kontinentu.
Navíc, dle slov Emilia Herrery, ředitele Kia pro Evropu, si jejich dodavatel baterií LG Chemical, hledá vhodnou příležitost pro zahájení výroby v České republice, na Slovensku nebo v Maďarsku. I to by samozřejmě byla výhoda pro Kiu, pokud by se baterie nemusely převážet z velké dálky. Z výroby v Evropě by pak nakonec těžili především zákazníci.
Zdroj: electrive