Ken Block si pro své cestování do hor vybral elektromobil, který byste asi nečekali

  • Závodník Ken Block se pochlubil novým vozem Audi RS e-tron GT
  • Automobilový profík jej používá na cesty za sněhem
  • Upravený vůz brzy uvidíme v novém videu
Matně bílé Audi RS e-tron GT

Speciální vzhled Audi RS e-tron GT pro Kena Blocka | foto: Ken Block, YouTube

Závodního pilota Kena Blocka nejspíš znáte z jeho série automobilových videí Gymkhana. Nyní se na YouTube ve videu pochlubil svým novým vozem pro denní dojíždějí. Vzhledem k tomu, že nedávno navázal spolupráci s automobilkou Audi, se tak jedná o vůz z jejich nabídky. Ale v této specifikaci si vůz jen tak nepořídíte. Jedná se o upravenou verzi modelu RS E-Tron GT.

Audi RS e-tron GT jak z Hvězdných válek

Vůz má na sobě nezvykle matnou bílou barvu s černými doplňky. Ve videu vůz přirovnávají k vojákům klonové armády z Hvězdných válek. Barevně kola doplňují zbytek vozu, ale přesto je na nich něco divného. Přední náprava má odlišné disky od té zadní. Block nechal kola vybrat své fanoušky.

Pro zadní nápravu mu tak vybrali paprskovitá kola NGO design. Na předek posadili kola s “turbo” vzhledem Rotiform Aerodisc. Společnost tato kola zatím běžně nenabízí, a tak je pro Blockovo vozidlo vyrobili na zakázku. Kola jsou obutá do pneumatik Toyo Tires Sport. Na cesty do hor pak prý Block přezuje na celosezónní model Toyo Celsius. Na voze používá střešní box přímo od Audi. Block se totiž aktivně věnuje i snowboardingu a tráví na horách mnoho času.

Matně bílé Audi RS e-tron GT

Pod kapotou se jedná o běžný RS e-tron GT | foto: Ken Block, YouTube


Čtěte také: Audi RS Q e-tron dokazuje, že s elektromobily se na Rallye Dakar musí počítat


Speciální úprava se pod kapotu nedostala

Po technické stránce se jedná o běžný sériový model. Vůz má tedy dvojici motorů o síle 440 kW a 830 Nm točivého momentu. Audi pak uvádí, že vůz je schopný akcelerovat na stovku za 3,1 sekundy a má dosáhnout maximální rychlosti 249 km/h. Block prý autem zatím nejezdil, na konci videa je možné ho zahlédnout, jak s ním pouze vyjíždí z garáže.

Sám Ken Block vůz popisuje jako skvělý vůz, který sedí jak jemu, tak celé rodině. Výborně se hodí i na jeho dobrodružné cesty za snowboardingem, které nyní v Utahu jezdí denně. Nejspíš tak bude e-tron k vidění i v dalších videích této série Electric Fleet. V dalším díle Gymkhany se pak Block představí v úplně novém modelu, který staví spolu s Audi. Model S1 e-tron Quattro Hoonitron bude hrát ve videu hlavní roli. Vzhledem k elektrickému rodokmenu vozu se tento díl přejmenoval na Electrikhana.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Ken Block si pro své cestování do hor vybral elektromobil, který byste asi nečekali

  • Závodník Ken Block se pochlubil novým vozem Audi RS e-tron GT
  • Automobilový profík jej používá na cesty za sněhem
  • Upravený vůz brzy uvidíme v novém videu
Matně bílé Audi RS e-tron GT

Speciální vzhled Audi RS e-tron GT pro Kena Blocka | foto: Ken Block, YouTube

Závodního pilota Kena Blocka nejspíš znáte z jeho série automobilových videí Gymkhana. Nyní se na YouTube ve videu pochlubil svým novým vozem pro denní dojíždějí. Vzhledem k tomu, že nedávno navázal spolupráci s automobilkou Audi, se tak jedná o vůz z jejich nabídky. Ale v této specifikaci si vůz jen tak nepořídíte. Jedná se o upravenou verzi modelu RS E-Tron GT.

Audi RS e-tron GT jak z Hvězdných válek

Vůz má na sobě nezvykle matnou bílou barvu s černými doplňky. Ve videu vůz přirovnávají k vojákům klonové armády z Hvězdných válek. Barevně kola doplňují zbytek vozu, ale přesto je na nich něco divného. Přední náprava má odlišné disky od té zadní. Block nechal kola vybrat své fanoušky.

Pro zadní nápravu mu tak vybrali paprskovitá kola NGO design. Na předek posadili kola s “turbo” vzhledem Rotiform Aerodisc. Společnost tato kola zatím běžně nenabízí, a tak je pro Blockovo vozidlo vyrobili na zakázku. Kola jsou obutá do pneumatik Toyo Tires Sport. Na cesty do hor pak prý Block přezuje na celosezónní model Toyo Celsius. Na voze používá střešní box přímo od Audi. Block se totiž aktivně věnuje i snowboardingu a tráví na horách mnoho času.

Matně bílé Audi RS e-tron GT

Pod kapotou se jedná o běžný RS e-tron GT | foto: Ken Block, YouTube


Čtěte také: Audi RS Q e-tron dokazuje, že s elektromobily se na Rallye Dakar musí počítat


Speciální úprava se pod kapotu nedostala

Po technické stránce se jedná o běžný sériový model. Vůz má tedy dvojici motorů o síle 440 kW a 830 Nm točivého momentu. Audi pak uvádí, že vůz je schopný akcelerovat na stovku za 3,1 sekundy a má dosáhnout maximální rychlosti 249 km/h. Block prý autem zatím nejezdil, na konci videa je možné ho zahlédnout, jak s ním pouze vyjíždí z garáže.

Sám Ken Block vůz popisuje jako skvělý vůz, který sedí jak jemu, tak celé rodině. Výborně se hodí i na jeho dobrodružné cesty za snowboardingem, které nyní v Utahu jezdí denně. Nejspíš tak bude e-tron k vidění i v dalších videích této série Electric Fleet. V dalším díle Gymkhany se pak Block představí v úplně novém modelu, který staví spolu s Audi. Model S1 e-tron Quattro Hoonitron bude hrát ve videu hlavní roli. Vzhledem k elektrickému rodokmenu vozu se tento díl přejmenoval na Electrikhana.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."