Nedávno byly odhaleny Jeepy Renegade a Compass v plug-in hybridních provedeních. Dočkáme se pravděpodobně i elektrifikovaného Wrangleru.
Výše zmíněné duo dostane hybridní soustavu skládající se z turbem přeplňovaného benzínového motoru o objemu 1,3 litru, který bude doplněn elektromotorem. Spalovák bude pohánět přední kola, elektromotor zadní. I přes relativně malý objem bude výkon pohonu od 190 do 240 koní. Zatím nevíme, jak velký bude akumulátor, ale čistě na elektřinu by mělo být možné ujet až 50 kilometrů. Maximální rychlost bez emisí pak bude 130 km/h, nad tuto hranici už se připojí i spalovák.
Na internetu se objevily i fotky Jeepu Wrangler, který má rovněž dostat hybridní pohon. Zásuvka byla maskována textilním krytem, ale očividně bude umístěna mezi blatníkem a dveřmi. Stran pohonu by asi vyšlo příliš draho vyvíjet pro Wranglera další kombinaci spalováku a elektromotoru a tak bude pravděpodobně dostupný s tou samou kombinací, jako Renegade a Compass.
Zdroj: motor1
Nedávno byly odhaleny Jeepy Renegade a Compass v plug-in hybridních provedeních. Dočkáme se pravděpodobně i elektrifikovaného Wrangleru.
Výše zmíněné duo dostane hybridní soustavu skládající se z turbem přeplňovaného benzínového motoru o objemu 1,3 litru, který bude doplněn elektromotorem. Spalovák bude pohánět přední kola, elektromotor zadní. I přes relativně malý objem bude výkon pohonu od 190 do 240 koní. Zatím nevíme, jak velký bude akumulátor, ale čistě na elektřinu by mělo být možné ujet až 50 kilometrů. Maximální rychlost bez emisí pak bude 130 km/h, nad tuto hranici už se připojí i spalovák.
Na internetu se objevily i fotky Jeepu Wrangler, který má rovněž dostat hybridní pohon. Zásuvka byla maskována textilním krytem, ale očividně bude umístěna mezi blatníkem a dveřmi. Stran pohonu by asi vyšlo příliš draho vyvíjet pro Wranglera další kombinaci spalováku a elektromotoru a tak bude pravděpodobně dostupný s tou samou kombinací, jako Renegade a Compass.
Zdroj: motor1