Je to podvod? Nissan Leaf má delší dobu nabíjení a dojezd

Ačkoliv s nejnovějším elektromobilem Nissan Leaf (2018) jsou jejich první majitelé dle různých diskuzí vesměs spokojení, přesto se stále najdou i některé chyby, které dokážou nepříjemně překvapit.

Příkladem může být tzv. aféra Rapidgate, o které se ve světě mluví. Majitelé nového elektrického vozu Nissan Leaf (2018) totiž zjišťují, že dosahuje poněkud jiných výsledků, než o kterých se mluvilo v reklamách. Problém se prý týká doby nabíjení a dojezdové vzdálenosti.

Pokud jde o dobu nabíjení, tak japonská automobilka uvádí, že stačí 40 až 60 minut pro rychlé dobití vozu na 80 % baterie “za mírných jízdních podmínek”. A právě v tom je háček. Někteří majitelé uvádějí, že pokud ve stejný den nabíjí poprvé a podruhé, je vše v pořádku, ale pokud ještě nabíjí potřetí, doba nabíjení se výrazně prodlouží. Jeden z řidičů uvádí, že mu to zabralo přes 2,5 hodiny. Je tedy reklama Nissanu nepravdivá, či klamající? Už se tím zabývá Úřad pro reklamní standardy ve Velké Británii.

Dalším zklamáním u některých řidičů je prý výrazně kratší dojezdová vzdálenost. Někteří uvádějí, že je klidně jen poloviční oproti výrobcem udávané hodnotě až 389 km na jedno nabití dle WLTP.

A co na to výrobce? Nissan se omlouvá, že různé vlivy mohou nabíjení zpomalit. A také, že teoreticky může být špatná nabíječka, na což upozorňuje v manuálu pro řidiče. Pokud jde o dojezd, je dle jasně definovaného měření – a jak už to tak bývá, je oproti běžným výsledkům u řidičů trochu jinde.

Podle mnohých zůstává Nissan Leaf i ve své nejnovější generaci nejlepším elektrickým autem na světě, vzhledem k poměru cena/výkon/kvalita. Ale podobné neduhy mu mohou u některých zájemců zkazit celkový dojem.

zdroj: insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Je to podvod? Nissan Leaf má delší dobu nabíjení a dojezd

Ačkoliv s nejnovějším elektromobilem Nissan Leaf (2018) jsou jejich první majitelé dle různých diskuzí vesměs spokojení, přesto se stále najdou i některé chyby, které dokážou nepříjemně překvapit.

Příkladem může být tzv. aféra Rapidgate, o které se ve světě mluví. Majitelé nového elektrického vozu Nissan Leaf (2018) totiž zjišťují, že dosahuje poněkud jiných výsledků, než o kterých se mluvilo v reklamách. Problém se prý týká doby nabíjení a dojezdové vzdálenosti.

Pokud jde o dobu nabíjení, tak japonská automobilka uvádí, že stačí 40 až 60 minut pro rychlé dobití vozu na 80 % baterie “za mírných jízdních podmínek”. A právě v tom je háček. Někteří majitelé uvádějí, že pokud ve stejný den nabíjí poprvé a podruhé, je vše v pořádku, ale pokud ještě nabíjí potřetí, doba nabíjení se výrazně prodlouží. Jeden z řidičů uvádí, že mu to zabralo přes 2,5 hodiny. Je tedy reklama Nissanu nepravdivá, či klamající? Už se tím zabývá Úřad pro reklamní standardy ve Velké Británii.

Dalším zklamáním u některých řidičů je prý výrazně kratší dojezdová vzdálenost. Někteří uvádějí, že je klidně jen poloviční oproti výrobcem udávané hodnotě až 389 km na jedno nabití dle WLTP.

A co na to výrobce? Nissan se omlouvá, že různé vlivy mohou nabíjení zpomalit. A také, že teoreticky může být špatná nabíječka, na což upozorňuje v manuálu pro řidiče. Pokud jde o dojezd, je dle jasně definovaného měření – a jak už to tak bývá, je oproti běžným výsledkům u řidičů trochu jinde.

Podle mnohých zůstává Nissan Leaf i ve své nejnovější generaci nejlepším elektrickým autem na světě, vzhledem k poměru cena/výkon/kvalita. Ale podobné neduhy mu mohou u některých zájemců zkazit celkový dojem.

zdroj: insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."