Známá britská automobilka Jaguar přichází s kompletním přepracováním své vizuální prezentace. S ohledem na elektromobilitu a luxusní zaměření značka odhalila nové logo a představila designové prvky a plány týkající se budoucích modelů. Cílem „úplného resetu“ je vrátit značku na vrchol, kde kdysi dominovala.
Součástí proměny je nový font písma Exuberant, kterým bude psán název „Jaguar“. Dalším zcela novým prvkem je „Strike Through”, 16 horizontálních pruhů, které se stanou výrazným vizuálním symbolem všech budoucích modelů.
Nové modely Jaguaru také získají novou paletu barev, která má zaujmout svou texturou a zaměřením na zdůraznění pohybu. Tato paleta bude poprvé představena na designovém konceptu během prestižní kulturní akce Miami Art Week letos v prosinci. Značka tímto krokem zdůrazňuje své propojení s uměním a moderním světem.
Jaguar zůstává věrný své tradici, ale přizpůsobuje ji současnosti. Ikonický symbol skákajícího jaguára (Leaper) má nový design, stejně jako nový kruhový monogram, spojující písmena „j“ a „r“. Tyto prvky se stanou klíčovou součástí vizuální identity značky a mají zdůraznit její luxusní a prestižní charakter.
První novinka, čtyřdveřové GT, se objeví na silnicích v roce 2026. S dojezdem až 692 km (430 mil) na jedno nabití a možností dobít 322 km (200 mil) během pouhých 15 minut bude Jaguar konkurovat nejlepším elektromobilům současnosti. Cenově se ale posouvá do vyšších sfér: průměrná cena nových modelů by měla přesáhnout 3,1 milionu Kč (tedy dvojnásobek současného průměru 55 000 liber).
Nové vedení Jaguaru věří, že přechod na elektromobilitu a luxus je správná cesta. „Chceme vytvořit auta, která nabídnou skutečně emocionální zážitek z jízdy,“ řekl generální ředitel Adrian Mardell. Jaguar tak sází na odvahu, inovace a návrat k hodnotám, které jej kdysi proslavily. Tentokrát ale s pohledem upřeným na elektrickou budoucnost.
Známá britská automobilka Jaguar přichází s kompletním přepracováním své vizuální prezentace. S ohledem na elektromobilitu a luxusní zaměření značka odhalila nové logo a představila designové prvky a plány týkající se budoucích modelů. Cílem „úplného resetu“ je vrátit značku na vrchol, kde kdysi dominovala.
Součástí proměny je nový font písma Exuberant, kterým bude psán název „Jaguar“. Dalším zcela novým prvkem je „Strike Through”, 16 horizontálních pruhů, které se stanou výrazným vizuálním symbolem všech budoucích modelů.
Nové modely Jaguaru také získají novou paletu barev, která má zaujmout svou texturou a zaměřením na zdůraznění pohybu. Tato paleta bude poprvé představena na designovém konceptu během prestižní kulturní akce Miami Art Week letos v prosinci. Značka tímto krokem zdůrazňuje své propojení s uměním a moderním světem.
Jaguar zůstává věrný své tradici, ale přizpůsobuje ji současnosti. Ikonický symbol skákajícího jaguára (Leaper) má nový design, stejně jako nový kruhový monogram, spojující písmena „j“ a „r“. Tyto prvky se stanou klíčovou součástí vizuální identity značky a mají zdůraznit její luxusní a prestižní charakter.
První novinka, čtyřdveřové GT, se objeví na silnicích v roce 2026. S dojezdem až 692 km (430 mil) na jedno nabití a možností dobít 322 km (200 mil) během pouhých 15 minut bude Jaguar konkurovat nejlepším elektromobilům současnosti. Cenově se ale posouvá do vyšších sfér: průměrná cena nových modelů by měla přesáhnout 3,1 milionu Kč (tedy dvojnásobek současného průměru 55 000 liber).
Nové vedení Jaguaru věří, že přechod na elektromobilitu a luxus je správná cesta. „Chceme vytvořit auta, která nabídnou skutečně emocionální zážitek z jízdy,“ řekl generální ředitel Adrian Mardell. Jaguar tak sází na odvahu, inovace a návrat k hodnotám, které jej kdysi proslavily. Tentokrát ale s pohledem upřeným na elektrickou budoucnost.