Jaguar a Mercedes přerušují výrobu. Nejsou baterie

Problém s nedostatkem baterií sedl po Audi a jeho e-tronu také na Jaguar a Mercedes. Holt bez akumulátoru není elektromobil kompletní a výroba se musí zastavit.

TIP: Audi má problém s výrobou e-tronu. Nedostatek dílů

V rakouském Grazu se tak musela výrobní linka zastavit. LG Chem zkrátka nestíhá uspokojit všechny odběratele a Jaguar s Mercedesem mají smůlu, což se tedy dotkne výroby elektromobilů Jaguar I-Pace (test) a Mercedes EQC (test). Na stoupající poptávku po elektromobilech nestihl dostatečně pružně průmysl zareagovat a rychle se tak ukázal jeho nejslabší článek. Plány na vybudování evropských závodů na výrobu akumulátorů existují, realizují se, ale není to něco, co by šlo vyřešit přes noc.

U britského Jaguaru to není až takový problém, ale Mercedes díky zastavení výroby možná nesplní emisní limity. Ve stuttgartském ředitelství museli snížit plán na prodej modelů EQC a nakupovat články od dalších dodavatelů. A není to jediný problém, kterému známý výrobce luxusních vozů čelí. Potíže se objevují také v závodě na montáž baterií společnosti Daimler v německém Kamenzu, kde se dodávané články používají k sestavování baterií připravených k instalaci do aut. Hovoří se o především o tepelném managementu a zvětšujících se článcích.

Zdroj: electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Jaguar a Mercedes přerušují výrobu. Nejsou baterie

Problém s nedostatkem baterií sedl po Audi a jeho e-tronu také na Jaguar a Mercedes. Holt bez akumulátoru není elektromobil kompletní a výroba se musí zastavit.

TIP: Audi má problém s výrobou e-tronu. Nedostatek dílů

V rakouském Grazu se tak musela výrobní linka zastavit. LG Chem zkrátka nestíhá uspokojit všechny odběratele a Jaguar s Mercedesem mají smůlu, což se tedy dotkne výroby elektromobilů Jaguar I-Pace (test) a Mercedes EQC (test). Na stoupající poptávku po elektromobilech nestihl dostatečně pružně průmysl zareagovat a rychle se tak ukázal jeho nejslabší článek. Plány na vybudování evropských závodů na výrobu akumulátorů existují, realizují se, ale není to něco, co by šlo vyřešit přes noc.

U britského Jaguaru to není až takový problém, ale Mercedes díky zastavení výroby možná nesplní emisní limity. Ve stuttgartském ředitelství museli snížit plán na prodej modelů EQC a nakupovat články od dalších dodavatelů. A není to jediný problém, kterému známý výrobce luxusních vozů čelí. Potíže se objevují také v závodě na montáž baterií společnosti Daimler v německém Kamenzu, kde se dodávané články používají k sestavování baterií připravených k instalaci do aut. Hovoří se o především o tepelném managementu a zvětšujících se článcích.

Zdroj: electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."