Ikonický Renault Zoe prošel (ne)výraznou modernizací. Co je nového?

  • Francouzská automobilka představila modernizovaný Renault Zoe
  • Mnoha změn jsme se od předchozí verze nedočkali
  • Výrobce se zaměřil hlavně na novou strukturu nabídky
Modernizace se designu příliš nedotkla

Modernizace se designu příliš nedotkla | foto: Renault

Inženýrům Renaultu se do přílišných změn ikonického Zoe příliš nechce a modernizace tedy proběhla ve vší počestnosti k designu z roku 2019. Automobilka se tentokrát nejvíce zaměřila na novou strukturu nabídky se třemi výbavovými stupni – Equlibre, Evolution a Iconic. Každá z těchto verzí je od sebe navíc výrazněji odlišena. Jakých novinek se nejprodávanější elektromobil Evropy dále dočkal?

Renault Zoe prošel (ne)výraznou modernizací

Renault Zoe (2022) budete od toho předchozího poznávat jen stěží. Malou nápovědou by vám mohlo poskytnout nové logo „E-Tech“ na víku zavazadlového prostoru a nové designy kol, ale to je vše. Důležitější změnou je nová struktura nabídky výbavových variant. Verze Zen a Intense zaniknou a nahradí je trojice výbav Equlibre, Evolution a Iconic.

Nejlevnější z nich, Equilibre, bude v základu vybavena 10palcovým digitálním přístrojovým šítem, 7palcovým dotykovým infotainmentem, manuální klimatizací, čtyřmi reproduktory a systémem nouzového brzdění.

Verze Evolution nabídne na rozdíl od základní varianty navigaci, zadní parkovací senzory, automatickou klimatizaci a několik dalších asistenčních systémů včetně rozpoznávání dopravních značek a asistenta pro jízdu v jízdním pruhu. Při pohledu na exteriér poznáte tuto variantu díky 16palcovým kolům Erdis a žraločí anténou.

Interiér nového Renaultu Zoe |

Interiér nového Renaultu Zoe | foto: Renault


Čtěte také: Nový Peugeot 408 jako stylový crossover! Bude to skvělý parťák do města


Pokud se rozhodnete pro vrcholnou verzi Iconic, můžete se těšit na 9,3palcový displej infotainmentu a prémiové čalounění z recyklované tkaniny. U této varianty si připlácíte také za 18palcová kola z lehké slitiny a zlaté detaily na masce chladiče, nasávacích otvorech nárazníku a okolo mlhových světlometů.

Nad cenovkou zatím visí otazník

První dvě výbavy jsou spojeny se slabší motorizací o výkonu 110 koní. V případě nejvyšší verze Iconic dostanete elektromotor, který nabídne o 25 koní více než u ostatních variant. Obě motorizace mají akumulátor o kapacitě 52 kWh, který nabídne dojezd až 386 kilometrů v základní konfiguraci a verze s prodlouženým dojezdem zvládne až 395 kilometrů. České ceny ani datum dostupnosti v naší zemi zatím nebyly uveřejněny.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Ikonický Renault Zoe prošel (ne)výraznou modernizací. Co je nového?

  • Francouzská automobilka představila modernizovaný Renault Zoe
  • Mnoha změn jsme se od předchozí verze nedočkali
  • Výrobce se zaměřil hlavně na novou strukturu nabídky
Modernizace se designu příliš nedotkla

Modernizace se designu příliš nedotkla | foto: Renault

Inženýrům Renaultu se do přílišných změn ikonického Zoe příliš nechce a modernizace tedy proběhla ve vší počestnosti k designu z roku 2019. Automobilka se tentokrát nejvíce zaměřila na novou strukturu nabídky se třemi výbavovými stupni – Equlibre, Evolution a Iconic. Každá z těchto verzí je od sebe navíc výrazněji odlišena. Jakých novinek se nejprodávanější elektromobil Evropy dále dočkal?

Renault Zoe prošel (ne)výraznou modernizací

Renault Zoe (2022) budete od toho předchozího poznávat jen stěží. Malou nápovědou by vám mohlo poskytnout nové logo „E-Tech“ na víku zavazadlového prostoru a nové designy kol, ale to je vše. Důležitější změnou je nová struktura nabídky výbavových variant. Verze Zen a Intense zaniknou a nahradí je trojice výbav Equlibre, Evolution a Iconic.

Nejlevnější z nich, Equilibre, bude v základu vybavena 10palcovým digitálním přístrojovým šítem, 7palcovým dotykovým infotainmentem, manuální klimatizací, čtyřmi reproduktory a systémem nouzového brzdění.

Verze Evolution nabídne na rozdíl od základní varianty navigaci, zadní parkovací senzory, automatickou klimatizaci a několik dalších asistenčních systémů včetně rozpoznávání dopravních značek a asistenta pro jízdu v jízdním pruhu. Při pohledu na exteriér poznáte tuto variantu díky 16palcovým kolům Erdis a žraločí anténou.

Interiér nového Renaultu Zoe |

Interiér nového Renaultu Zoe | foto: Renault


Čtěte také: Nový Peugeot 408 jako stylový crossover! Bude to skvělý parťák do města


Pokud se rozhodnete pro vrcholnou verzi Iconic, můžete se těšit na 9,3palcový displej infotainmentu a prémiové čalounění z recyklované tkaniny. U této varianty si připlácíte také za 18palcová kola z lehké slitiny a zlaté detaily na masce chladiče, nasávacích otvorech nárazníku a okolo mlhových světlometů.

Nad cenovkou zatím visí otazník

První dvě výbavy jsou spojeny se slabší motorizací o výkonu 110 koní. V případě nejvyšší verze Iconic dostanete elektromotor, který nabídne o 25 koní více než u ostatních variant. Obě motorizace mají akumulátor o kapacitě 52 kWh, který nabídne dojezd až 386 kilometrů v základní konfiguraci a verze s prodlouženým dojezdem zvládne až 395 kilometrů. České ceny ani datum dostupnosti v naší zemi zatím nebyly uveřejněny.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."