Zákazníci a fanoušci značky Hyundai vědí, jak tato značka umí být inovativní. V ohledu na svojí elektrickou řadu vozidel pak toto pravidlo platí dvojnásob. Vůz si můžete nakonfigurovat s mnoha výstřelky, které jednoduše charakterizují dobu, ve které žijeme. Můžeme mezi ně zaručeně započítat i digitální zpětná zrcátka. Hyundai nově do vozidel bude montovat digitální i středové zrcátko.
Pro mnoho řidičů je dodnes nemyslitelné svěřit tak banální, leč důležitou funkci, jako jsou zpětná zrcátka, kamerám místo zrcadel. Ty přitom dokáží nabídnout nové možnosti nebo minimálně přidané funkce. Takové vybavení je stále odkázané na příplatkové položky. V základu stále získáte klasiku.
Zatímco u vnějších zrcátek získáte dvojici displejů, které fungují jako zobrazovače informací, u středového zrcátka nejde o tak razantní změnu. Jen na tom stejném místě vidíte více obrazu. Nejde o žádnou přelomovou novinku, například vozy Range Rover tuto možnost nabízí již vcelku standardně.
Čtěte také: Nový Hyundai Santa Fe (2024) vypadá naživo hodně divoce. Podívejte se
Kamera je umístěná v zadním spoileru elektromobilu Hyundai Ioniq 5 a v základním nastavení zobrazuje obraz z úhlu 20 stupňů. To se může jevit jako nedostačující. Jednoduchým stiskem tlačítka pod zrcátkem je pak možné tent úhel digitálně zvětšit až na 50 stupňů. Systém je vhodný především pro rodiny, které jezdí často naložené se hodně zavazadly a řidič má poté zhoršený výhled. U digitálního systému tento problém odpadá.
Řidič se totiž nedívá fyzicky přes zadní sedačky a úložný prostor, veškerý obraz získává přímo ze zádě vozu bez ničím nerušeného výhledu. O poznání lepší výsledky pak kamera poskytuje ve zhoršených podmínkách. Řidič není limitovaný výhledem přes znečištěné zadní sklo. Systém umí automaticky odclonit intenzivní zdroje světla, podobně jako je tomu v případě aktivních zrcátek. Vůz s touto novinkou je možné objednat počínaje srpnem letošního roku.
Zákazníci a fanoušci značky Hyundai vědí, jak tato značka umí být inovativní. V ohledu na svojí elektrickou řadu vozidel pak toto pravidlo platí dvojnásob. Vůz si můžete nakonfigurovat s mnoha výstřelky, které jednoduše charakterizují dobu, ve které žijeme. Můžeme mezi ně zaručeně započítat i digitální zpětná zrcátka. Hyundai nově do vozidel bude montovat digitální i středové zrcátko.
Pro mnoho řidičů je dodnes nemyslitelné svěřit tak banální, leč důležitou funkci, jako jsou zpětná zrcátka, kamerám místo zrcadel. Ty přitom dokáží nabídnout nové možnosti nebo minimálně přidané funkce. Takové vybavení je stále odkázané na příplatkové položky. V základu stále získáte klasiku.
Zatímco u vnějších zrcátek získáte dvojici displejů, které fungují jako zobrazovače informací, u středového zrcátka nejde o tak razantní změnu. Jen na tom stejném místě vidíte více obrazu. Nejde o žádnou přelomovou novinku, například vozy Range Rover tuto možnost nabízí již vcelku standardně.
Čtěte také: Nový Hyundai Santa Fe (2024) vypadá naživo hodně divoce. Podívejte se
Kamera je umístěná v zadním spoileru elektromobilu Hyundai Ioniq 5 a v základním nastavení zobrazuje obraz z úhlu 20 stupňů. To se může jevit jako nedostačující. Jednoduchým stiskem tlačítka pod zrcátkem je pak možné tent úhel digitálně zvětšit až na 50 stupňů. Systém je vhodný především pro rodiny, které jezdí často naložené se hodně zavazadly a řidič má poté zhoršený výhled. U digitálního systému tento problém odpadá.
Řidič se totiž nedívá fyzicky přes zadní sedačky a úložný prostor, veškerý obraz získává přímo ze zádě vozu bez ničím nerušeného výhledu. O poznání lepší výsledky pak kamera poskytuje ve zhoršených podmínkách. Řidič není limitovaný výhledem přes znečištěné zadní sklo. Systém umí automaticky odclonit intenzivní zdroje světla, podobně jako je tomu v případě aktivních zrcátek. Vůz s touto novinkou je možné objednat počínaje srpnem letošního roku.