Hyundai Sonata Hybrid (2018): elektrifikace pokračuje

Nejen řada Ioniq, ale i další modely jihokorejská automobilka postupně elektrifikuje a nabízí v alternativě s elektrickým, respektive hybridním pohonem.

Nejnovější Hyundai Sonata Hybrid (2018) se může pochlubit celkovým výkonem 193 koní, přičemž využívá dvoulitrový spalovací motor s výkonem 154 koní a elektromotor s výkonem 51 koní. K dispozici je šestistupňová automatická převodovka, která přispívá k vyššímu pohodlí, ale nižší spotřebě. Elektromotor s okamžitým točivým momentem totiž snižuje spotřebu paliva zejména při jízdě po městě, kde dochází k častému zastavování a rozjíždění. Nicméně s kapacitou 1,76 kWh je baterie pohánějící elektromotor jen jako podpůrný systém.

Cena a dostupnost zatím nejsou známy. O tom, jestli se někdy v budoucnu Sonata v hybridní variantě dostane do České republiky, se neví.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Hyundai Sonata Hybrid (2018): elektrifikace pokračuje

Nejen řada Ioniq, ale i další modely jihokorejská automobilka postupně elektrifikuje a nabízí v alternativě s elektrickým, respektive hybridním pohonem.

Nejnovější Hyundai Sonata Hybrid (2018) se může pochlubit celkovým výkonem 193 koní, přičemž využívá dvoulitrový spalovací motor s výkonem 154 koní a elektromotor s výkonem 51 koní. K dispozici je šestistupňová automatická převodovka, která přispívá k vyššímu pohodlí, ale nižší spotřebě. Elektromotor s okamžitým točivým momentem totiž snižuje spotřebu paliva zejména při jízdě po městě, kde dochází k častému zastavování a rozjíždění. Nicméně s kapacitou 1,76 kWh je baterie pohánějící elektromotor jen jako podpůrný systém.

Cena a dostupnost zatím nejsou známy. O tom, jestli se někdy v budoucnu Sonata v hybridní variantě dostane do České republiky, se neví.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."