Hyundai plánuje velkou elektrickou ofenzívu

Jihokorejci plánují, že do pěti let pošlou na silnice celkem 44 elektrifikovaných modelů.

TIP: Test po 27 000 km: Hyundai Ioniq Electric je králem spotřeby

Skupina Hyundai, pod kterou spadají značky jako Hyundai, Kia a Genesis přichází na začátku roku 2020 s odvážným tvrzením. Do pouhých pěti let chce rozšířit počet elektrifikovaných modelů na celkový počet 44 vozidel.

Do tohoto přehledu započítává hybridy, plug-in hybridy, klasické elektromobily (a zde bude nárůst nejvyšší) a vodíkové elektromobily. Nejprodávanější modely SUV jako Kia Sorento, Hyundai Tuscon a Hyundai Santa Fe tak již brzy získají hybridní a plug-in hybridní varianty. Do pěti let chce Hyundai do elektrifikace vozů investovat celkem 86 miliard dolarů. Součástí bude i zcela nová platforma.

Kromě automobilového průmyslu očekává Hyundai velký nárůst poptávky po vodíkových článcích, a to především v železniční a užitkové dopravě. Velký rozmach se očekává i ve výrobě a skladování elektrické energie. Celkově Hyundai očekává do pěti let prodej okolo 670 000 vozů s nulovými emisemi.

Zdroj: insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Hyundai plánuje velkou elektrickou ofenzívu

Jihokorejci plánují, že do pěti let pošlou na silnice celkem 44 elektrifikovaných modelů.

TIP: Test po 27 000 km: Hyundai Ioniq Electric je králem spotřeby

Skupina Hyundai, pod kterou spadají značky jako Hyundai, Kia a Genesis přichází na začátku roku 2020 s odvážným tvrzením. Do pouhých pěti let chce rozšířit počet elektrifikovaných modelů na celkový počet 44 vozidel.

Do tohoto přehledu započítává hybridy, plug-in hybridy, klasické elektromobily (a zde bude nárůst nejvyšší) a vodíkové elektromobily. Nejprodávanější modely SUV jako Kia Sorento, Hyundai Tuscon a Hyundai Santa Fe tak již brzy získají hybridní a plug-in hybridní varianty. Do pěti let chce Hyundai do elektrifikace vozů investovat celkem 86 miliard dolarů. Součástí bude i zcela nová platforma.

Kromě automobilového průmyslu očekává Hyundai velký nárůst poptávky po vodíkových článcích, a to především v železniční a užitkové dopravě. Velký rozmach se očekává i ve výrobě a skladování elektrické energie. Celkově Hyundai očekává do pěti let prodej okolo 670 000 vozů s nulovými emisemi.

Zdroj: insideevs

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."