Hyundai Ioniq s autonomním řízením. Výrobce na to jde chytře

Jihokorejská automobilka na autosalonu v Ženevě předvedla svůj elektrický Hyundai Ioniq ve speciální verzi s autonomním řízením. A zdá se, že se úkolu zhostila na výbornou.

Hyundai už nějakou dobu testoval svůj vylepšený model Ioniq – který už má plně elektrickou, hybridní a plug-in hybridní variantu – s “přidaným” autonomním řízením v ulicích Las Vegas. Jeho technologie tedy není jen pouhým konceptem.

Jak si můžete všimnout, veškeré komponenty pro autonomní řízení jsou integrovány docela nenápadně do stávající konstrukce automobilu, aby nenarušovaly jeho celkový design – jako je tomu například u autonomního vozidla od Googlu, Toyoty, ale i dalších, které mají autonomní prvky zejména na střeše.

Výrobce také chytře využil některé stávající pokročilé funkce od “obyčejných” modelů Ioniq a navíc přidal jen některé další, které jsou nutné pro autonomní řízení, například LiDAR technologii pro mapování okolí.

Cílem automobilky Hyundai je vyvinout takový systém, kterému bude stačit co nejmenší výpočetní výkon, aby pak bylo možné vyrábět cenově dostupné autonomní vozy.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Hyundai Ioniq s autonomním řízením. Výrobce na to jde chytře

Jihokorejská automobilka na autosalonu v Ženevě předvedla svůj elektrický Hyundai Ioniq ve speciální verzi s autonomním řízením. A zdá se, že se úkolu zhostila na výbornou.

Hyundai už nějakou dobu testoval svůj vylepšený model Ioniq – který už má plně elektrickou, hybridní a plug-in hybridní variantu – s “přidaným” autonomním řízením v ulicích Las Vegas. Jeho technologie tedy není jen pouhým konceptem.

Jak si můžete všimnout, veškeré komponenty pro autonomní řízení jsou integrovány docela nenápadně do stávající konstrukce automobilu, aby nenarušovaly jeho celkový design – jako je tomu například u autonomního vozidla od Googlu, Toyoty, ale i dalších, které mají autonomní prvky zejména na střeše.

Výrobce také chytře využil některé stávající pokročilé funkce od “obyčejných” modelů Ioniq a navíc přidal jen některé další, které jsou nutné pro autonomní řízení, například LiDAR technologii pro mapování okolí.

Cílem automobilky Hyundai je vyvinout takový systém, kterému bude stačit co nejmenší výpočetní výkon, aby pak bylo možné vyrábět cenově dostupné autonomní vozy.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."