Hyundai Ioniq 6 (2026) dostává omlazený design a má mít dojezd téměř 650 km

Matouš Vrchota
Hyundai Ioniq 6 (2026) | foto: Hyundai
Hyundai Ioniq 6 (2026) | foto: Hyundai

Ioniq 6 se vrací s omlazeným vzhledem a vyšší efektivitou. Design je blíže konceptu RN22e a interiér nabídne lepší materiály i novou edici N Line.

Návrat k designovému konceptu

Druhý model elektrické řady Ioniq s označením číslice šest je na trhu již natolik dlouho, že si zaslouží drobné omlazení. Modelový rok dostane mnohem více vylepšení, než by se mohlo na první pohled zdát. Jelikož si stále více slávy a ohlasů na svojí stranu krade jeho starší sourozenec, je na řadě, aby i šestka dostala trochu času na výsluní.

Vzhled modelu Ioniq 6 byl od začátku velkým překvapením. Po ostřeji řezaném čísle pět byl aerodynamický přírůstek považován za mimozemšťana značky. Jak se ale ukázalo, jeho efektivní vzhled má velkou zásluhu na jízdních vlastnostech. Po drobné úpravě vzhledu by mohl přilákat o pár očí více.

Přiblížil se svému předprodukčnímu konceptu RN22e. Kontroverzní dvojitý zadní spoiler nahradil nižší tradičnější, ovšem v pevné verzi připomínající kachní zobák. Výraznou změnou jsou upravené přední světlomety, které v úzké lince uvádí velké světelné pixely.

Kvalitnější zpracování a novější baterie

Uvnitř se zlepšilo zpracování obložení. Doplněné jsou o nové materiály. Drobné úpravy pozorujeme i na volantu a na středové konzoli. Novinkou v konfigurátoru je i sportovní edice N line. Tu nyní najdeme u většiny dostupných modelů značky.

Automobilka se zatím svěřila s designovými prvky, na ty technické si budeme muset ještě počkat. Pokud bychom ale uvážily novinky, které nejen automobilka, ale celá skupina používá u novinek, mohl by omlazený model dostat na výběr z nové dvojice větších baterií (63 a 84 kWh).

Díky nim by mohl aktualizovaný dojezd atakovat hodnotu 650 kilometrů. Ioniq 6 se příliš dobře neprodává a pokud bude značka chtít prodeje podpořit, bude muset model přívětivě nacenit. Díky vyššímu dojezdu a výborné jízdní efektivitě může po proceduře jít o jeden z nejlepších hltačů dálkových kilometrů.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Matouš Vrchota - Redaktor

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.


Komentáře


Nejnovější články