Tesla u svých nejnovějších modelů používá pro orientaci v okolí systém kamer spojených do systému, kterému říká Tesla Vision. Tento způsob snímání má postupně nahradit původní radarovou technologii. Tesla nyní potvrdila, že i Modely S a X, které kamery dosud neměly, dostanou tuto novější technologii.
Modely 3 a Y dostaly kamerový systém již minulý rok, a tak se pouze čekalo, kdy se tak stane u původní dvojice modelů. Kamery by měly vylepšit především vlastnosti Autopilota, a to v navýšení maximální rychlosti nad původních 130 kilometrů za hodinu. Specifikace na webu výrobce ale zatím stále zobrazují původní hodnotu. Oproti radaru se kamery snaží udržovat větší odstup od vozu před ním. Z důvodu bezpečnosti je to zajisté dobře, ovšem mnoho řidičů to může brát jako dostatek prostoru pro zařazení se mezi vozy.
Všechny funkce, které byly na začátku implementace do Modelů 3 a Y stále ve vývoji, jsou dnes již plně funkční, a to především díky velké základně uživatelů, od kterých mohla Tesla sbírat data pro vylepšení a stabilitu funkcí.
Čtěte také: Tesla si uřízla ostudu! Žena dostala Model 3 Performance bez brzdové destičky
Tesla Vision se ve vozech stará o hlídání vozidla před vámi a varuje před hrozící kolizí, samočinně zahájí nouzové brzdění. Kamery hlídají jízdní pruhy i předchází nechtěnému vybočení.
Za sníženích světelných podmínek automaticky sepnou dálková světla a v případě deště setřou čelní sklo. Systém také hlídá mrtvé úhly a umí dopředu varovat před bočním nárazem. Ve výčtu funkcí tak již umí plně nahradit radarovou technologii.
Tesla u svých nejnovějších modelů používá pro orientaci v okolí systém kamer spojených do systému, kterému říká Tesla Vision. Tento způsob snímání má postupně nahradit původní radarovou technologii. Tesla nyní potvrdila, že i Modely S a X, které kamery dosud neměly, dostanou tuto novější technologii.
Modely 3 a Y dostaly kamerový systém již minulý rok, a tak se pouze čekalo, kdy se tak stane u původní dvojice modelů. Kamery by měly vylepšit především vlastnosti Autopilota, a to v navýšení maximální rychlosti nad původních 130 kilometrů za hodinu. Specifikace na webu výrobce ale zatím stále zobrazují původní hodnotu. Oproti radaru se kamery snaží udržovat větší odstup od vozu před ním. Z důvodu bezpečnosti je to zajisté dobře, ovšem mnoho řidičů to může brát jako dostatek prostoru pro zařazení se mezi vozy.
Všechny funkce, které byly na začátku implementace do Modelů 3 a Y stále ve vývoji, jsou dnes již plně funkční, a to především díky velké základně uživatelů, od kterých mohla Tesla sbírat data pro vylepšení a stabilitu funkcí.
Čtěte také: Tesla si uřízla ostudu! Žena dostala Model 3 Performance bez brzdové destičky
Tesla Vision se ve vozech stará o hlídání vozidla před vámi a varuje před hrozící kolizí, samočinně zahájí nouzové brzdění. Kamery hlídají jízdní pruhy i předchází nechtěnému vybočení.
Za sníženích světelných podmínek automaticky sepnou dálková světla a v případě deště setřou čelní sklo. Systém také hlídá mrtvé úhly a umí dopředu varovat před bočním nárazem. Ve výčtu funkcí tak již umí plně nahradit radarovou technologii.