Honda e prošla losím testem, výsledek nepřekvapil

Michaela Kadlecová

Honda e se dokázala dobře poprat se slalomem, tzv. losím testem, při kterém prokazovala skvělé výsledky ovládání a stability až do rychlosti 75 km/hod. Šlo však o test na suchém povrchu a otázkou stále zůstává, jak se elektromobil chová v kluzkém prostředí.

TIP: Honda pracuje na druhém elektromobilu. Bude vycházet z konceptu sportovního vozu?

Jak se bude chovat vůz za sněhu a deště? Na to bohužel zatím nedal tzv. losí test žádnou odpověď. Elektromobil Honda e (test) totiž již jednou ukázal, že za kluzkých podmínek se může chovat nepředvídatelně, jeho první zdokumentovaná nehoda se stala v Rakousku, a to za deště. Honda se k nehodě nevyjádřila, a tak experti spekulují o různých faktorech.

Honda je pro zkušenější řidiče

Honda e je prý nedotáčivým vozidlem, přes to, že má pohon zadní nápravy. Jeho poměr předních a zadních kol je krátký, taková vozidla bývají svižnější a rychlejší v reakcích, takže má řidič méně času zareagovat. Na stranu druhou vozidla s dlouhým rozvorem mají času více a jejich vozidla bývají poslušnější. Řízení takového vozidla na mokrém povrchu vyžaduje také více cviku a zkušeností. Lze tedy říci, že nezkušeného řidiče může vůz pěkně překvapit.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Michaela Kadlecová - Redaktor

Psaní se věnuji už dlouhá léta, nejvíce mě zajímají nejnovější technologie. Začínala jsem jako IT redaktorka, postupně se přesunula i do oblasti elektromobility a energetiky, kde se právě teď děje mnoho zajímavého.


Komentáře


Nejnovější články