Honda e prošla losím testem, výsledek nepřekvapil
Honda e se dokázala dobře poprat se slalomem, tzv. losím testem, při kterém prokazovala skvělé výsledky ovládání a stability až do rychlosti 75 km/hod. Šlo však o test na suchém povrchu a otázkou stále zůstává, jak se elektromobil chová v kluzkém prostředí.

TIP: Honda pracuje na druhém elektromobilu. Bude vycházet z konceptu sportovního vozu?
Jak se bude chovat vůz za sněhu a deště? Na to bohužel zatím nedal tzv. losí test žádnou odpověď. Elektromobil Honda e (test) totiž již jednou ukázal, že za kluzkých podmínek se může chovat nepředvídatelně, jeho první zdokumentovaná nehoda se stala v Rakousku, a to za deště. Honda se k nehodě nevyjádřila, a tak experti spekulují o různých faktorech.
Honda je pro zkušenější řidiče
Honda e je prý nedotáčivým vozidlem, přes to, že má pohon zadní nápravy. Jeho poměr předních a zadních kol je krátký, taková vozidla bývají svižnější a rychlejší v reakcích, takže má řidič méně času zareagovat. Na stranu druhou vozidla s dlouhým rozvorem mají času více a jejich vozidla bývají poslušnější. Řízení takového vozidla na mokrém povrchu vyžaduje také více cviku a zkušeností. Lze tedy říci, že nezkušeného řidiče může vůz pěkně překvapit.
Autor článku

Psaní se věnuji už dlouhá léta, nejvíce mě zajímají nejnovější technologie. Začínala jsem jako IT redaktorka, postupně se přesunula i do oblasti elektromobility a energetiky, kde se právě teď děje mnoho zajímavého.
Psaní se věnuji už dlouhá léta, nejvíce mě zajímají nejnovější technologie. Začínala jsem jako IT redaktorka, postupně se přesunula i do oblasti elektromobility a energetiky, kde se právě teď děje mnoho zajímavého.